Skocz do zawartości
ecikpecik

Kannabinoidy zawierające fluor - dyskusja o potencjalnej szkodliwości

Polecane posty

Witam, nieobawiacie się że każdy zażywający am-2201 może mieć problemy z fluorozą? Jak wiadomo am zawiera fluor.

O dużej szkodliwości fluoru można np poczytać tutaj:

http://www.oswiecenie.com/fluor.htm nie jestem pewien czy można wlejać linki, ale na naszym forum w temacie "Trucizny którymi truje nas rząd" też jest zmianka o fluorze, tutaj:

Pozdrawiam

Niech fluor nie będzie z wami!

Gość flash

To AM to w ogóle jakaś trucizna

1-(5-fluoropentyl)-3-(naphthalen-1-oyl)indole (C24H22FNO). Jeśli tam jest jakiś związek naftalenu (między innymi używanego jako środek owadobójczy np. w pestycydach, w dodatku śmierdzi i nie rozpuszcza się w wodzie i słabo w alkoholu, co niejako zgadza się z opisami produkcji kadzidełek zapachowych) i fluorek nitrozylu (FNO) to by było grubo dla istot żywych. Ale nie znam się na chemii.

znajomy trafił po tym gównie do szpitala i oczekuje na operacje w której bedzie miał wstawiany rozrusznik serca . Palić teraz nie może już nawet MJ

Nie wiem jak wy możecie palić wszystkie te kanna . Sam palilem to za czasów stacjonarek i teraz tego żałuję . Dobry sposób na przed wczesną śmierć . Szkoda wam wydać parę złotych więcej na standardowe palenie ? powodzenia konsumenci syntetyków

Witam, nieobawiacie się że każdy zażywający am-2201 może mieć problemy z fluorozą? Jak wiadomo am zawiera fluor.

O dużej szkodliwości fluoru można np poczytać tutaj:

http://www.oswiecenie.com/fluor.htm nie jestem pewien czy można wlejać linki, ale na naszym forum w temacie "Trucizny którymi truje nas rząd" też jest zmianka o fluorze, tutaj:

Pozdrawiam

Niech fluor nie będzie z wami!