Skocz do zawartości
  • Rejestracja

    Obecnie widzisz jedynie część działów i materiałów dostępnych na forum. Aby uzyskać pełny dostęp do sklepów i informacji o nich zarejestruj się!

    Rejestrując się uzyskujesz również dostęp do czatu na którym możesz uzyskać pomoc dotyczacą RC.

Polecane posty

Hej wiem że to głupota mieszanie tego co jest w temacie, ale pytam tylko czysto teoretycznie niby to alkohol nie jest , nigdzie o tym nie znalazłem info na h jest tylko z mj moim zdaniem napewno nie ma na to wpływu i też napewno większej "bani", bardziej mi chodzi o przeciwwskazania, jak myślicie?

Edytowano przez ernst
Sumamed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy z jakiej grupy jest to antybiotyk, niektóre, jak np tetracykliny czy aminoglikozydy, są dość toksyczne, obciążają nerki i wątrobę, lepiej podczas ich stosowania niczym więcej się nie truć. Większość antybiotyków łagodniej, ale także obciąża organizm, więle osób podczas kuracji antybiotykowej czuję się osłabiona. Nie zabije Cię to raczej, ale też na pewno nie wzmocni. Ja mimo wszystko dla komfortu psychicznego jak i fizycznego zaczekałbym do końca leczenia, a nawet z 3 dni dłużej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×