Jump to content

sex po ghb - gbl ?? pomocy

suchcioo
 Share

Recommended Posts

2 godziny temu, Kotrap napisał:

Nie lepiej MDMA?

MDMA samo to chyba bardziej do 1 na 1. Jak mają jej puszczać hamulce to mdphp xDD tylko, że to chyba za ostry temat tylko dla trójkąta.  3-MMC z czymś tam też pewnie by było ok.

Nigdy chyba nie brałem GHB ani GBL bo zaczynają się na G....  

12 godzin temu, Chujemujedzikiewęże napisał:

Na seks z obcym to dla kobiety idealny jest dziki beta-keton, MMC czy CMC, a nie kurwa pigułka gwałtu, po której będzie półżywa, bezsilna i nieświadoma. Podejście do seksu godne 8-latka.

dzieki wielkie, nie znam sie dopiero wrążam sie w temat i jestem zielony co i jak. dlatego prosze o jakąs porade od specjalistów :) , czyli MMC lub CMC tak ? jedynie na puszczenie hamulców żony :) , ciekawe. dobra druga kwestia potrzebuje sprawdzonego człowieka który ma takie cuś 

54 minuty temu, pablo napisał:

Tutaj takiego człowieka nie znajdziesz. Nikt nie będzie ryzykować żeby pomóc w takiej kwestii kompletnie obcej i nowej osobie na forum.

no rozumiem , to powiedz mi chociaż gdzie moge sie kierowac :P , jest tego duzo na ogłaszamy 24 , ale nie wiem czy tam można zaufac

wytakimi tu slangami piszecie, ze ja juz sie pogubiłem :/ i nic z tego nie rozumiem , hexen brown ? ja potrzebuje pomocy od kogos kto sie na tym zna i wie co i jak, i zeby mi wytłumaczył . napewno nie chce zeby cokolwiek ze zdrowiem sie mojej zonie stało, tylko cos sprawdzonego co zupełnie puszcza jej hamulce i bedzie chciała sama wskoczyc na innego konia :)

Może twoja kobieta wolała by drugiego faceta do trójkąta A nie kobietę :) nie ryzykuj z gbl bo możesz spierdolic jej psychikę i będzie miała traumę do końca życia.  

Co do ogłaszamy 24 nie masz pewności czy dostaniesz to co zamowileś. Albo ktoś Ci wyśle apap albo jakieś gowno zrobione w piwnicy .

Kup dobre wino , może jakieś afrodyzjaki z sexshop-u albo coś zwiększające chcice, jest tego mnóstwo. 

@puchcio  Nie słuchaj tych ćpunów ! !