Skocz do zawartości
fokus930

Kolekcjoner.** - wątek główny

Polecane posty

Ho, ho. Wbijcie na stronkę kolekcjonera. Chyba plany powrotu na rynek. Na stronie wielką czcionką "NOWA ERA KOLEKCJONERA! Już wkrótce wielki powrót" - wcześniej tego nie było. ;) Wielu klientów życzę Kolekcjonerowi po powrocie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro już odświeżyliście temat, to dostałem w końcu te 2 gramy Kosiora, które mi przejął UC :) Oczywiście była to juz nowa wysyłka, tym razem nie z Czech. Co prawda ustaliłem ze sklepem, że otrzymam zwrot kasy, no ale widocznie zmienili zdanie i postanowili wysłac towar raz jeszcze. Dla mnie git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro już odświeżyliście temat, to dostałem w końcu te 2 gramy Kosiora, które mi przejął UC :) Oczywiście była to juz nowa wysyłka, tym razem nie z Czech. Co prawda ustaliłem ze sklepem, że otrzymam zwrot kasy, no ale widocznie zmienili zdanie i postanowili wysłac towar raz jeszcze. Dla mnie git.

Ja miałem problemy, bo przelew zrobiłem dzień przez zamknięciem sklepu, ale jakoś po jakimś czasie dostałem i zwrot kasy i swoją paczkę. :D Asortyment, jak i sama firma - czysta zajebistość. ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kwidzyniak   
Gość kwidzyniak

Z tego co mi Wiadomo a ta informacja Pochodzi z pewnego źródła Kolekcjoner ruszy najprawdopodobniej w następnym tygodniu :) Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi Wiadomo a ta informacja Pochodzi z pewnego źródła Kolekcjoner ruszy najprawdopodobniej w następnym tygodniu :) Pozdrawiam :)

No i piąteczka!

Mam nadzieję, że te info jest jakieś poważne, a nie wyciągnięte z dupy. ;) To czekamy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to od 1 lipca..

specjanie napisali ze od soboty..... tylko bez konkretnej daty. ludzie sie jarają a sklep dalej nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@BlindGuardian, dobrze napisałeś - tydzień dopiero zaczął się.

@Lubie Kwas, to jest info od nich?

@Rurko, tak się składa, że 1-szy lipca nie przypada w sobotę, tylko w piątek. ;)

btw. Miejmy nadzieję, że sklep wróci na dniach. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Herkules   
Gość Herkules

Fajnie..super..ale znów..duże ale..

Wszystkie produkty sprzedawane na tej stronie są produktami kolekcjonerskimi. Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za szkody prawne, fizyczne i moralne, poniesione w skutek nieodpowiedniego wykorzystania zakupionych tutaj produktów. Wszystkie informacje zawarte w opisach i na opakowaniach produktów, służą celom informacyjnym oraz kolekcjonerskim. W wypadku przypadkowego spożycia natychmiast skontaktować się z lekarzem wraz z etykietą produktu.

moje pytanie brzmi..czy będą te produkty..oddzielnie..katologowane..czyli..

Ad1..

Można do Polski..

Ad2..

Nie można..

Ad3..

Czy informacje..mogą być nieprawdziwe?..te zawarte na opakowaniach..

Kolejna sugestia

W przypadku..gdy wasz towar..okaże się pomimo zapewnień..nielegalny..bo zrobiliście..nas w konia..możemy liczyć na pomoc..zauważyłęm niestety, ze powstaje wiele podmiotów z umarłych, ale w sprawie odpowiedzialności wypinają tyłek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podjarałem się! Kolekcjoner wrócił, yeah! :D Trzeba szaleć - funky 0.25 za 16, a 0.5 za 25! :D Ceny jak zawsze wyśmienite, sprawdzimy na dniach jakość. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie miał na mysli fresh&funky, który faktycznie jest po 25 zł za 0,5

chociaż moment... w jednym miejscu pisze że 25 zł a w drugim że 40... więc to wina błędów na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety na razie tylko fresh&funky. Mam nadzieję, że zwykłe funky dojdzie i będzie choć trochę podobne do tego funky, które było kiedyś.

@Lubie Kwas: Spokojnie, nie denerwuj się i przeczytaj, co jest napisane w "więcej informacji" pod fresh&funky i "eko groszek".

@Lifelover: Przypuszczam, że 4fun nie dopisywali takich informacji:

"FRESH & FUNKY

produkt kolekcjonerski

0,25g - 16zł

0,5g - 25zł"

Myślę, że te ceny pod produktami, tuż pod "więcej informacji" są prawdziwe, a najlepiej zapytać samego właściciela sklepu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety na razie tylko fresh&funky. Mam nadzieję, że zwykłe funky dojdzie i będzie choć trochę podobne do tego funky, które było kiedyś.

@Lubie Kwas: Spokojnie, nie denerwuj się i przeczytaj, co jest napisane w "więcej informacji" pod fresh&funky i "eko groszek".

@Lifelover: Przypuszczam, że 4fun nie dopisywali takich informacji:

"FRESH & FUNKY

produkt kolekcjonerski

0,25g - 16zł

0,5g - 25zł"

Myślę, że te ceny pod produktami, tuż pod "więcej informacji" są prawdziwe, a najlepiej zapytać samego właściciela sklepu. ;)

wiec tak skopiuje tu ceny:

FRESH & FUNKY

EXCLUSIVE

Więcej informacji

Opis

Eko groszek

produkt kolekcjonerski

0,25g - 25zł

0,5g - 40zł

wiec pod pisze jak widac 25 nie 16 a do góry 21zł za eko groszek 0,25

ale trzeba napisac do k.nl i sie wyjasni:)

jescze takie info otrzymałem apropo maczanki, legalnosci i UC

"Nigdy nie oferowalismy nielegalnych produktow, na dzien dzisiejszy nic sie nie zmienilo w tej kwestii. W przypadku zatrzymania paczki przez UC, ponawiamy wysylke az do skutku;)

Jezeli chodzi o mieszanki poki co temat niestety zamkniety.

Pozdrawiam "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@UP Ehh, nie chce mi się już tłumaczyć o co mi chodziło. W każdym bądź razie - zaraz biorę się za pisanie maila do kolekcjonera. ;)

Edit:

Pozmieniali ceny, już wiem skąd to zamieszanie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz cos wiedział daj znac bo faktycznie zmieniaja, musze zamowic cos za p.p.:P

edit

www.kolekcjoner.nl do mnie

pokaż szczegóły 07:22 (2 godz. temu)

Poprawki naniesione, a wiec cwiartki sa po 21zl, polowki po 40zl

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • REKLAMA

×