Skocz do zawartości
matheo1928

Bicie serca

Polecane posty

Cześć, 4 dni temu bylo wciagne 3CMC Big cristal New, nie bylo tego wiadomo jak duzo pare malych kresek, dodatkowo byly tez mieszane z Funky 0,2 na dwie osoby. Caly wieczor czulem sie dobrze, na nastepny dzien poszla kolejne 0,2 funky na dwóch i na zejsciu wieczor zajebalem troche grubsza kreche 3cmc i sie zaczęło, serce zaczelo strasznie silnie walic, cianienie rozwalalo mi glowe ale po 2 godInach juz bylo git, oczywiscie juz nic nie bylo brane. Jest sroda, minely jiz 3 dni od ostatniego wciagania a serce chwilami dalej wali jak pojebane, chyba mam dosc wysokiw ciśnienie. Po przeczytaniu forum zaaopatrzylem sie w potas, niestety innych wymienionych ty nazw nie moglem znalezc w aptece lub byly na recepte. Pytanie co robic ? Serce momentami az boli, czy sam potas da rade ? Czy kupic cos jeszcze a moze juz isc do lekarza ? Dopy wciagalem pierwszy raz. Trochę mnie nie pokoji cala sytuacja bo jednka jiz minelo 3 dni :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, force24 napisał:

Pozatym ziomek przy stęzeniu potasu ''7'' nastepuje zatrzymanie akcij sercca  .. wiec uwazaj ile,czego jaka dawka i jak czesto 

 

Jedna tabletka Asparginu i krople nasercowe nie zrobią mu krzywdy. Melisa do tego zaparzona i będzie lepiej. 

@kajabuza, dlaczego twierdzisz, że Funky'ego się nie miksuje? Masz podejrzenie, co w tym może siedzieć?

Edytowano przez Nancy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a skad wiesz jkakie jeszcze inne leki moze brac? ja np : Karbis ( na sercowy powodujący wzort,ubuczony) biore i mam 5/5 potas dostałem naprzemiad diuver i furasemid.

Nancy mozna to nazwac reakcją złorzona i trzebac uwazac :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, racja. Nie pomyślałam, ale sam użytkownik na razie się nie określił, czy bierze coś jeszcze, więc zakładam, że nie, ale czekam na jakieś sprostowanie z jego strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od jakiegos czasu tez zwracam uwage na serce i czesto mam wrazenie (po kanna po dragach jak np leze) ze sercemi dziwnie bije i uderzenia ze az na pol klaty czuc ze wali. Ostatniio przypadkiem czutalem ze zawal czy cos z ssercem prowadzi za soba bol klaty i nagle czasami wrazenie jakby bolec zaczynala ;) czasem leze na sercu a czuje jakby mi pyklo po drugiej stronie .. ;) cisnienia nie miezylem nigdy w takich stanach ale jak kolega wyzej pisze doszedlem do wniosku ze to chyba wkrety ;) czytajac ten temat uswiadomilem sobie ze zapewne co sobie wkrecimy to nam zacznie dolegac.. ;p ale jakbym mial mocno wyczuwalny bol to zapewne bym zwalil na chujowe gowno za ktore placilem i wypierdolil reszte dopierdalajac glowe czyms innym jesli by mnie dopadaly jakies zjazdy czy tam stany przycpania ;p mialem ze walilem i na sen mnie bralo i lezalem z nie moca zasniecia i dyszeniem ;/ ale zeby wystapily mi bole zwiazane z sercem/cisnieniem to mam nadzieje ze nie dla mnie i ich nie doswiadcze.. gdybym takie mial moze wkoncu bym dragi odstawil na amen... sprobuj moze wykorzystac tanten bol by wiecej nic nie zarzucac w siebie bo tymrazem glowa peknie nie tylko poboli ;p 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2017 o 18:16, Nancy napisał:

 

@kajabuza, dlaczego twierdzisz, że Funky'ego się nie miksuje? Masz podejrzenie, co w tym może siedzieć?

Myślę, że coś z alfopochodnych na bank 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2017 o 03:55, Dragon1946 napisał:

od jakiegos czasu tez zwracam uwage na serce i czesto mam wrazenie (po kanna po dragach jak np leze) ze sercemi dziwnie bije i uderzenia ze az na pol klaty czuc ze wali. Ostatniio przypadkiem czutalem ze zawal czy cos z ssercem prowadzi za soba bol klaty i nagle czasami wrazenie jakby bolec zaczynala ;) czasem leze na sercu a czuje jakby mi pyklo po drugiej stronie .. ;) cisnienia nie miezylem nigdy w takich stanach ale jak kolega wyzej pisze doszedlem do wniosku ze to chyba wkrety ;) czytajac ten temat uswiadomilem sobie ze zapewne co sobie wkrecimy to nam zacznie dolegac.. ;p ale jakbym mial mocno wyczuwalny bol to zapewne bym zwalil na chujowe gowno za ktore placilem i wypierdolil reszte dopierdalajac glowe czyms innym jesli by mnie dopadaly jakies zjazdy czy tam stany przycpania ;p mialem ze walilem i na sen mnie bralo i lezalem z nie moca zasniecia i dyszeniem ;/ ale zeby wystapily mi bole zwiazane z sercem/cisnieniem to mam nadzieje ze nie dla mnie i ich nie doswiadcze.. gdybym takie mial moze wkoncu bym dragi odstawil na amen... sprobuj moze wykorzystac tanten bol by wiecej nic nie zarzucac w siebie bo tymrazem glowa peknie nie tylko poboli ;p 

A mnie się wydaje, że to w dużej mierze przez jakiś uraz na bani. Ja np. kiedyś w ogóle nie zwracałam uwagi, czy serce bije mocniej, czy słabiej.. Po prostu zawsze umiałam zrobić pożytek z lotu, jaki sobie sprawiłam. Ale niestety, mając już jakiś bagaż doświadczeń, miłych bądź niemiłych, człowiek zaczyna analizować reakcje swojego ciała - tu mnie zabolało, tu mi powieka lata, a tam jeszcze serce mi coraz szybciej bije, a tam jeszcze w dupie mi coś strzykło i w krzyżu :P No tak jest niestety, ciężko się tego pozbyć. Ma to swoje plusy i minusy.

Dobrze, bo w sumie byłam zmuszona odstawić stimy - zażywam je raz na kilka miesięcy i bardzo ostrożnie je sobie dobieram, a dawki, które sobie serwuję, nie kopnęłyby co niektórych nawet w 1%.

Minus z kolei jest taki, że po prostu spędza to jednak trochę sen z powiek (w przenośni :P). Nie masz już tego wewnętrznego spokoju, tego luzu i swobody, bo musisz się pięćdziesiąt pięć razy zastanowić, ile wziąć, czy będzie git, czy nie umrę po pierwszej kresce, hehe :D Oto i cała ja. Na pewno wiele osób tak ma. Warto więc się zastanowić jakie podłoże ma takie analizowanie, bo znikąd się nie wzięło :niewinny:

Niestety, Moi Mili.. Dragi swoje robią i trzeba się liczyć z konsekwencjami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jak od nich odbic majac do tego checi wspardzie organizmu trzezwego a kurde ta mysl.... to nie tak ze sie telepie bo braki a sama mysl nie wiem bez kitu czy musze byc zamkniety naprawde by nie cpac ? A  do kogo isc lepiej psychiatra czy psycholog? zarejetrowac sie do ktoregos to poprzez skierowanie przez swojego lekarza rodzinnnego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dragon1946 mózg się domaga kolejnego wystrzału dopaminy i serotoniny i temu chcesz sie naćpać.

Najlepiej nie jeść żadnych suplementów tylko jakiś wysiłek fizyczny, dobra dieta bogata w kwasy tłuszczowe omega bo to dobre dla serca ponoć. A w ogóle to najlepiej nie ćpać i nie masz wtedy jakichś jazd dziwnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja trochę z innej strony. Czytam forum, ludzie dzielą się swoimi przeżyciami i odczuciami po zażyciu. Często widzę pytania, czy wchodzi na serce. Dajmy na to, 75% odpowiedzi brzmi, ze na początku pikawa przyspiesza, ale szybko schodzi. Lecz ja mam zupełnie inaczej...nawet po jednej linii czegoś "lzejszego", serce daje długo o sobie znać. Działanie środka już dawno mineło, a serce dalej szybko bije. Jakieś pomysły? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy, jak i w temacie też jestem nowy. Proszę o wyrozumiałość.

 Od jakiegoś czasu próbuje sobie pewnych dobrodziejstw tymu 4-cmc a obecnie hex. Nie przeginam jakoś strasznie i nie robie maratonów typu 4 noce zarwane. Mam pytanie odnośnie przyjmowanych przezemnie na stałe leków . Codziennie przyjmuje beta-bloker , i bloker kanału wapniowego. W skrócie - jeden obniża częstotliwość pracy serca, a drugi RR. Pytanie. Używki i te leki sie wykluczają, stanowią w połączeniu niebezpieczeństwo.? Z tego co czytam hex wpływa dość znacząco na krążenie. Doradzcie coś. Ciężko szukać informacji w ulotkach, internecie. Moge polegać jedynie na waszych doświadczeniach . :niewinny: Z góry dzięki za odpowiedzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×