43 postów w tym temacie

Siema, właśnie ruszamy z naszymi pochłaniaczami wilgoci na 4cmc. Z tej okazji rozdamy 5 sampli osobą które zobowiążą zrecenzować produkt w tym temacie :D Jedynym wymogiem jest reputacja +20. Kto pierwszy ten lepszy :):)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo dobre pilsy. Próbowałem i polecam

trochę szkoda że wszystko na jedno kopyto różni się tylko kolor pigul ale i tak barbardzo smaczne sasą

 

BUUUUMMM !!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zgłaszam sie

edit: o kuwa chyba sie spóźniłem :E

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No chyba tak, kolega wyzej i ejszcze raz wyzej rowniez ale huy moze liczyc nie umiecie :E 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli nadal istnieje możliwość to zgłaszam się. Gwarancją dobrych recenzji jest moja ranga TesTer :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, zdziaszko napisał:

Bardzo dobre pilsy. Próbowałem i polecam

trochę szkoda że wszystko na jedno kopyto różni się tylko kolor pigul ale i tak barbardzo smaczne sasą

 

BUUUUMMM !!

Możedz coś więcej dodaC jak się mają do samego 4cmc. W jakich dawkach testowałeś siada na obraz rozlewa ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, mefffiu napisał:

@green2k na co sie zglaszasz ? Przeciez juz dawno 5 maja...

Jak ma się przydzielone 0,15mb łącza to nie wnikaj w teleportacje na androidzie. Pozdrawiam .

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra dobra oboje wiemy ocb nadzieja xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Doszły. 

3xZislone Granaty

Pachną dobrą 4. Mocowo stoją jak mają stać - 200mg i tyle. 

Ostatnio ketony ruszałem prawie 2tyg temu. Zużuciłem 600mg i było ok. Dokładnie tak jak po bombce z 600 mg samej 4 :) Temat i pomysł fajny ale cena odstrasza (kosztują tyle co pixy na mdma co jest chyba żartem) . 

Nada się na 1raz z rc ewt. jak ktoś chce robić wyjebki na osiedlu :angry:

Za to kontakt z vendorem ok i wysyłka naprawdę błyskawiczna. 

Wrócę jak pojawią się groszki na ciekawszych substancjach (np. 2c b fly, 4 ho mipt, 4meo pcp, MXP) 

Pozdrawiam i dzięki za możliwość testu. 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A więc dobra , nikt nic nie pisze to trza coś skrobnąć ( choć jestem wykręcony na maxa , jakieś gówno ktoś mi sypnął )
Doszły do mnie 3 granaty ( niema foty , próbowałem ale to koszmar anie fota...fotki macie w sklepie , towar jest identyko)
Poszło od razu 1,5 sztuki , po około 20 , 30 min weszło , no tak łagodnie na poczatek , mrowienie , delikatny wjazd na ciało , no nawet takie ciary przechodziły:) zaczeło sie konkretne po chwili , uczucie bardzo dobrej 4ki , ciepełko , ciało stało się gumowate , cięzko było utrzymać głowe , szyja nietrzymała . Oczy dostały oczopląsu , lepiej było je zamknąć :) Eufo było wszechobecne , muza wchodziła jak bym sam grał , coś pięknego...
Stima tu nie ma jest nieobecny , jest tylko wszechpotężna eufo....
Co mam dopisać?? miałem chęc na baraszkowanie ale chyba tylko psychiczne bo niechciało mi suię w ogóle ruszać:)

Sumując i nie trując , bardzo dobre tablety , czysta4ka . Ztym że aby się zabawić to  min 1.5 tablety , jedna posmyra , dwie może być za dużo . Ale to kwestia indywidualna .

Dzięki za możliwość przetestowania i jedna zastrzezenie ...zbić cene choć na te 12zeta:)

cIęzko czytać mi to co napisałem , jutro popatrze poczytam i coś dodam. Tera mi cięZko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odebrałem 3 zielone granaciki. Pakowanie bardzo bezpieczne a wysyłka błyskawiczna.

Jak dla mnie te 200mg to trochę za mało, zabawa zaczyna się od półtora granata albo i dwóch. Cena 15zł za ten pix jest nieco wygórowana. Do klubu myślę że się raczej nie nada bo po zażyciu odczuwalne jest totalne, przyjemne rozleniwienie, raczej bym polecał kocyk, fotel i telewizorek albo przytulasy z jakąś karyną. Na stracenie RC cnoty jak najbardziej polecam te pixy.

Dzięki za możliwość testów!

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Równiez otrzymałem sample, jedna oral po 15-20 min zaczyna wchodzic ciepełko,pozytywny tok myslenia,na wejsciu nieogarek spory. 
 

 Mozna pixele rozgniesc,i sniffem ? zeby było intensywniej jest sens? 

1.uzupełnie jutro, @FreshPills dzięki za mozliwosc testów,12 zł to odpowiednia cena

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz