Skocz do zawartości
Synchro

Powrót legalnej α-PVP - metabolite 1

Polecane posty

W czeskich sklepach oferujących alfę jedną z nazw przypisywanych do niej jest "α-PVP metabolite 1".

Istnieje szansa, że nie handlują więc oni alfą-PVP, a pierwszym z jej metabolitów wykrytych przez CaymanChems.

14093.png 

Metabolit 1 a-PVP - widać grupę Hydroksylową na miejscu ketonowej. Kropka i wzór kwasu trifluorooctowego oznaczają, że substancja sprzedawana jest w postacia trifluorooctanu, a nie chlorowodorku czy siarczku.

Na to, że nie mamy do czynienia z beta-ketonem a ze zhydrolizowaną alfą-PVP wskazuje też wzór sumaryczny, podawany przez Czechów przy substancji: C15H23NO. Dla a-PVP brzmiał on C15H21NO, czyli faktycznie odnotowano dwie dodatkowe cząsteczki wodoru. Nie znam się na chemii, ale teraz we wzorze jest o 1 wodór za dużo :E 

Takie robienie w chuja mi się podoba. :E Oby nie sprzedawali nam jednak normalnej alfy pod tą ściemą.

Dla przypomnienia, stara alfa, keton, a nie efekt hydrolizy po zażyciu:

320px-Alpha-Pyrrolidinopentiophenone.svg

Gość

I tyle w temacie? 

O hexenie czy aiphp sie gada i gada a to gówno...

Metabolite 1 apvp zjada je razem wziete na sniadanie!

Wiecie co zaluje ze nie nagralem swoich najwiekszych jazd dla potomnych czyli dla Was.Moglem zakryc twarz a teraz moze byscie uwierzyli w demoniczne cpanie i ktos by sie ogarnal przez to.Marze o tym zeby pomagac cpunom.Dwoch juz ocknalem bo by zacpali sie na smierc.Ja zawsze moglem wiecej i tym sposobem bylem jakby glowa w baletach glownie z mdma,kwasem

Gość

Jesli chodzi o alfe to miałem takie jazdy ze jesli chodzi o forum hypperala to chyba nikt tam ostrzej nie miał.
Brałem apvp 3 lata na ciągu w okresie legalu od G. zawsze

potrafilem zrobic 5g w 40h sam sniffem

300-500mg na raje co 4-5h