Jump to content

Welcome to Dopalamy.com!

You are currently viewing the forum as a guest, you do not have access to the full forum manual and a lot of material that can only be viewed by the registered new forum. Create an account and use a powerful knowledge source! By registering an account, you have a no-logs policy. We do not store private user data.

See what you gain by staying on our forum:

  • The ability to send private messages to other users
  • Participate in the full RC chat news
  • Access to partner subforum, contests, free samples

Don't wait, Sign Up today!


Elbongo

Predator-Rc Ogólnie

Recommended Posts

20 godzin temu, Resuscytator napisał:

Lataja juz paczki? Chcialem zamowic ale tutaj to jest loteria czy dojdzie i nerwowe czekanie na kuriera wiec chyba odpuszcze.. 

 Lataja ale  glodne wkurwione kundle za awansem  ale pewne jest ze niebawem kosmita polozy  kres temu niebozemu ich węszeniu :E

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, w piątek wrzuciłem osobny post, ale niestety nie został on zatwierdzony do dzisiaj, dlatego jego treść wrzucę tutaj, z góry przepraszam że jest taki długi ale chciałem wszystko dokładnie opisać.

Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post tutaj. Chciałbym w nim opisać moje doświadczenia związane ze sklepem predator-rc.info. Uprzedzam, że będzie to post dosyć długi, ale chcę w nim wszystko dokładnie opisać. W styczniu tego roku straciłem niestety lokalne źródło zaopatrzenia w substancje, które lubię i w związku z tym zacząłem intensywnie szukać nowego źródła zaopatrzenia. Trafiłem na to forum, po lekturze postów doszedłem do wniosku, że warto spróbować. Poczytałem trochę i mój wybór na pierwsze tego typu zakupy padł na predator-rc.info. Nigdy wcześniej nie robiłem zakupów w ten sposób, ani nie płaciłem przy pomocy Bitcoinów, ale stwierdziłem że czas nadrobić zaległości i może to być świetny sposób na uniezależnienie się od wszelkich lokalnych dillerów. Sklep Predator miał ogólnie dobre opinie, więc napisałem wiadomość, w której opisałem że jestem nowym klientem, nie mam jeszcze konta, ale bardzo bym chciał nim zostać. Na początku kontakt był dość sprawny, osoba z którą korespondowałem w miarę szybko odpisywała na moje wiadomości, dowiedziałem się, że pierwsze zamówienie musze złożyć mailowo i opłacić Bitcoinami i dopiero później założą mi konto. Poprosiłem o wyjaśnienie w jaki sposób realizuje się płatności Bitcoinami, otrzymałem informację, że jest to banalnie proste, że wystarczy pójść do Bitomatu, zeskanować otrzymany od nich kod QR i wpłacić pieniądze jak do wpłatomatu. No to sobie myślę, że rzeczywiście nic skomplikowanego i dam sobie bez problemu radę. Zdecydowałem się na pierwsze zamówienie i tutaj pojawiły się schody. Poprosiłem o jakieś menu produktów wraz z cenami, dostałem odpowiedz, że jest ich zbyt dużo żeby je wypisywali w mailu i zapytali co mnie interesuje. Podałem kilka substancji którymi jestem zainteresowany i dopytałem o dostępność kilku innych. W tym momencie odpowiedzi mailowe zaczęły przychodzić w coraz dłuższych odstępach, często musiałem się upominać o odpowiedź czego bardzo nie lubię robić. Nasza rozmowa doszła do momentu w której poprosiłem o ceny dosłownie 3 substancji, które zdecydowałem się zakupić w pierwszym zamówieniu, niestety dla tej osoby był to najwyraźniej duży problem, ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi i po miesiącu korespondencji i ciągłym upominaniu się o odpowiedź łaskawie człowiek ten postanowił założyć mi konto, żebym sam sobie wszystko sprawdził i złożył zamówienie. Ucieszyłem się i niezwłocznie zrealizowałem proces zakładania konta i zabrałem się za kompletowanie zamówienia. Po niedługim czasie zamówienie było gotowe i zostało je opłacić. Był to ***************** wieczorem. Na drugi dzień poszedłem do najbliższego Bitomatu, zeskanowałem otrzymany kod QR i wpłaciłem pieniądze. Zamówienie było na 376,50 zł, wpłaciłem natomiast równą kwotę 380 zł. Bitomat wyświetlił mi kod QR jako potwierdzenie transakcji, którego zrobiłem sobie zdjęcie. Po powrocie do domu wysłałem wiadomość o takiej treści: ,,Witam, zamówienie zostało poprawnie złożone i opłacone. Poproszę o info czy wszystko zrobiłem poprawnie''. Przez kilka dni nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. ****************później, czyli ******************* kwietnia wysłałem kolejną wiadomość o treści: ,,Witam, ponawiam pytanie. Czy z moim zamówieniem wszystko jest ok i kiedy zostanie do mnie wysłane?". Również nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Kolejny tydzień później czyli ***************** kwietnia wysłałem kolejną wiadomość o takiej treści: ,,Witam. Bardzo bym prosił o info co sie dzieje z moim zamówieniem, minęły już prawie 2 tygodnie od opłacenia i nie mam żadnych informacji o przesyłce. W załączniku potwierdzenie opłacenia zamówienia. Bardzo proszę o odpowiedź bo zaczynam się niepokoić". I tutaj wreszcie kolejnego dnia dostałem odpowiedź, jej treść była taka: ,,nie pobieramy załączników, doleciało 288 zł, dlatego system nie zaakceptował wpłaty". Było to dla mnie bardzo dziwne bo byłem i jestem pewny, że wpłaciłem 380 zł. Zacząłem trochę czytać i dowiedziałem się o prowizji, która jest pobierana od takich transakcji o czym oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować, pomimo że wielokrotnie podkreślałem, że to będzie pierwsza moja taka transakcja i będę potrzebował pomocy. Natomiast nawet jeśli z wpłaconej przeze mnie kwoty pobrano jakąś prowizję to z tego co wyczytałem powinna być ona max 5% kwoty transakcji, czyli w tym wypadku 19 zł a nie prawie 100. Odpisałem oczywiście na tą wiadomość mailem o takiej treści: ,,Jak to możliwe? Wpłaciłem 380 zł w Bitomacie". Sądziłem, że jest to jakieś nieporozumienie i uda się to wyjaśnić, a nawet jeśli okaże się że  błąd był po mojej stronie to po prostu pójdę i dopłacę brakującą kwotę. Chciałem jednak najpierw poznać stanowisko Predatora w tej sprawie. Niestety mój mail pozostał bez odpowiedzi. Po kolejnych czterech dniach napisałem kolejną wiadomość: ,,Bardzo proszę o odpowiedź, bo nie bardzo rozumiem zaistniałej sytuacji. Jestem pewien, że wpłaciłem w Bitomacie 380 zł. Jak to się stało, że dotarło do Was tylko 288 zł? Co się stało z resztą tej kwoty? Co ja mam teraz zrobić? Bardzo proszę o pomoc, jest to moje pierwsze zamówienie tego typu i pierwsze kiedykolwiek opłacane w Bitomacie. Miało być prosto i bezproblemowo, a tu już za pierwszym razem taka sytuacja 😞. Minęły już ponad 2 tygodnie od kiedy dokonywałem wpłaty, gdybym do Was nie napisał to pewnie bym żadnej informacji nie dostał i bym sobie tak czekał w nieskończoność. Informowałem na wstępie, że jestem nowym klientem i tego typu transakcje są dla mnie nowością i będę potrzebował pomocy na początku, miałem nadzieję że ją otrzymam i będę w przyszłości stałym, zadowolonym klientem, ale obecnie jestem mocno zawiedziony i nie wiem co mam dalej robić. Nie chcę wpłacać kolejnych pieniędzy, bo raz że wpłaciłem już ustaloną kwotę i to nawet trochę wyższą niż wartość zamówienia a część z tych pieniędzy przepadła nie wiadomo gdzie i czemu, dlatego nie mam pewności też że kolejne wpłacane przeze mnie pieniądze dotrą w pełnej kwocie do celu. Bardzo bym prosił też o szybsze odpisywanie na wiadomości bo często czekam po kilka dni na odpowiedź i muszę się o nią często upominać. Pozdrawiam". Był wtedy już ****************** kwietnia, czyli 17 dni od opłacenia przeze mnie zamówienia. Oczywiście odpowiedzi nie otrzymałem. Następnie wysłałem jeszcze 3 wiadomości z prośbą o odpowiedź i oczywiście nic. Po kliku dniach wysłałem jeszcze jedną wiadomość przez formularz zgłoszeniowy na stronie gdzie opisałem całą sytuację od początku. Oczywiście odpowiedzi nie dostałem do dziś. Mija już prawie miesiąc od złożenia zamówienia a ja nie mam ani produktów, ani pieniędzy ani nawet żadnej informacji co mam robić dalej. I nie chodzi tutaj już o same problemy z wpłatą a o podejście sprzedawcy do klienta. Przecież mógł zaproponować kilka możliwych rozwiązań. Mógł np wysłać mi zamówienie pomniejszone o część produktów, mógł zwrócić mi pieniądze te które dostał, albo chociaż napisać że mam dopłacić różnicę i chuj, wtedy bym poszedł i wpłacił, ale tak to nie wiem czy jak dopłacę to pieniądze dotrą tym razem całości, czy w ogóle dotrą i czy nawet jeśli dotrą to moje zamówienie zostanie jeszcze wysłane. Jestem załamany, chciałem się uwolnić od wszelkich oszustów i naciągaczy a natrafiłem na jeszcze większego. Może dla kogoś 380 zł to nie jest duża kwota, ale dla mnie jest i nie jestem w stanie wyłożyć kolejnej takiej lub większej sumy na kolejne zamówienie w innym sklepie. Poza tym boję się, że znów pójdzie coś nie tak i zostanę z niczym. Chciałem być dobrym stałym klientem, ale po takich przygodach raczej już nie będę i muszę wrócić do klasycznych metod zakupów, których nie lubię. Czuję się oszukany, olany i okradziony. Nie polecam tego sklepu i przestrzegam wszystkich przed jakimikolwiek zakupami i kontaktami z tym vendorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kenkaneki nie doszła cała kwota, bo bitomaty pobierają prowizję (kilka dych podobno teraz jakoś, jak się myle niech ktos mnie poprawi) + fee tzn. opłata transakyjna

a kontakt z predatorem jest jaki jest, no cóż, to nic nowego :E z nim się nie ucina pogawędek na mailu, bo on ma ich tyle że o kurwa, tylko składasz zamówienie, wpłacasz kwit i czekasz na tracka. oni po prostu za duże dymy tam mają, tzn. teraz ten syf z niedolatującymi paczkami, i w ogóle o większych klientów, żeby - bez urazy - kogoś przez rączkę prowadzać na mailu za zamówieniem za ledwo ponad minimalną kwotę.

Edited by boop_beep

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kenkaneki pamietaj I dla swego dobra nie zapominaj ze oplacajac via biomat nalezy uwzgledniac  czesto nie mala prowizje ktora np kilka dni temu wynosila 100zl gdzie to 2msce temu bylo jeszcze tylko 50 zl 

 next time nim oplacisz wejdz na strone danego providera by sprawdzic jak wyglada aktualna stan  prowizji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.05.2021 o 19:43, GlasShanD napisał:

@kenkaneki pamietaj I dla swego dobra nie zapominaj ze oplacajac via biomat nalezy uwzgledniac  czesto nie mala prowizje ktora np kilka dni temu wynosila 100zl gdzie to 2msce temu bylo jeszcze tylko 50 zl 

 next time nim oplacisz wejdz na strone danego providera by sprawdzic jak wyglada aktualna stan  prowizji.

Wiesz to Predator mnie pokierował żebym zapłacił przez Bitomat, ja na początku myślałem płacić przez jakąś aplikację, on natomiast powiedział mi że lepiej i szybciej zapłacić przez Bitomat, opisał mi mniej więcej jak przebiega cały proces. Dopisanie jednego zdania więcej, że doliczana jest prowizja zajęłoby mu kilka sekund dłużej, wtedy nie byłoby problemu i wpłaciłbym więcej albo zapłacił w inny sposób. 

Poza tym 100 zł prowizji z kwoty 380 zł to jest ponad 25% to jest rozbój w biały dzień! Nigdzie też nie wyświetliła mi się informacja o wysokości pobieranej prowizji, więc nic nie wzbudziło moich podejrzeń że coś może być nie tak. Natomiast żeby się upewnić czy wszystko jest ok napisałem maila, wcześniej Predator odpisywał powoli, ale odpisywał. Gdybym otrzymał jedna wiadomość w której by mi to wytłumaczył i zaproponował jakieś rozwiązanie to nie miałbym żadnych pretensji ani się nie denerwował. Z kolei jeśli jest tak zarobiony, że nie ma czasu odpisywać na maile to mógł napisać na samym początku żebym mu dupy nie zawracał i sobie sam poradził ze wszystkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kenkaneki ok ok ale to ze v pokierowal w ktore drzwi nie oznacza ze  mial tym samym obowiazek czytac za ciebie drobny  druk jaki aktualny kurs 

Kazdy wszedzie za taka usluge nalicza prowizje to oczywista oczywistosc ,  jedyna zmienna to wysokosc prowizji 

Gdy wiesz to masz wszystko 

Edited by GlasShanD
O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszym rozwiązaniem byłoby dogadać się tak, że @kenkaneki dopłaci różnice, już z uwzględnieniem kosztów transakcji, a @Predator-rc.info pomyśli o jakiś gratisach 

@kenkaneki poczytaj na forum jak już masz tu konto w różnych działach o portfelach i kupnie btc oraz ogólnie polataj po działach Napisz prywatne wiadomości do osób które dodawały odpowiedzi w działach które Cię interesują 

ps. @kenkaneki Z jakiej marki bitomatu skorzystałeś?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kenkaneki piszesz logicznie i nawet spoko się to czyta, widać że jeszcze nie zamawiałeś RC :E Dobra żarty na bok.

Po pierwsze trafiłeś tu na chujowy okres, kontakt z tym vendorem nigdy nie byl najszybszy, a kiedy cos sie dzieje to jest prawie żaden. U predatora jak jest dobrze to w miarę wszystko lata, a jak jest zle, to wszyscy dostają po dupsku pasem o nazwie trzeci reship :E lub jak to w Twoim przypadku się stało koszmarnie słabym kontaktem.

Prowizja 5% to przeszlosc, ostatnio koledze zabrało 16%. Do tego sa prowizje stale i % od zakupu. Często są zmienne, to jest temat rzeka i osobiście uwazam, że V powinni wprowadzać już możliwość opłacenia zamówienia innymi kryptowalutami.

Tak jak na ulicy, tu też kazdy Cie moze oszukać. Oczywiscie nie jest to aż tak częste jak przeważnie na ulicy bywa, ale jednak. Trochę czasu i doświadczenia potrzeba, żeby w miare ogarniać u kogo warto, u kogo nie warto. Opinie o sklepach są zawsze malo obiektywne, bo opinie nie mogą być obiektywne stąd następnym razem spytaj kogos czy warto zamówić, bo nikt uczciwy by Ci nie powiedział, że w tym okresie warto zamówić tutaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, NoMercy napisał:

ale zaraz zaraz, chwila, na co liczyles? oplaty za transakcje, przelew, roznica kursu trzeba sie troche zainteresowac. czasy gdzie koszty zakupu byly zerowe skonczyly sie w 2016.

Ok przyznaję się mój błąd bo głupi liczyłem, że sprzedawca mi pomoże przy pierwszym zamówieniu i fachowo wszystko wytłumaczy. Zresztą teoretycznie się tego podjął skoro kontynuował naszą konwersację. Skoro sam mnie wysłał do Bitomatu i miał czas żeby opisać jego działanie to mógł dodać tą jedną małą informację o złodziejskiej prowizji, w końcu to chyba też w jego interesie żeby pieniądze trafiły do niego a nie jakiegoś pośrednika. Gdyby mi o tym powiedział to od razu wpłaciłbym więcej albo pokombinował z inną formą płatności, ja w zasadzie na poczatku pytałem o jakieś aplikacje, wirtualne portfele do płatności, to on mi powiedział żebym nie kombinował tylko poszedł do Bitomatu bo to najprostsza forma płatności, ja sam bym nie wpadł na to żeby z tego skorzystać, już zacząłem czytać o tych wirtualnych portfelach i zapytałem go jaki byłby najlepszy jego zdaniem kiedy on mi wyskoczył z tym Bitomatem. W moich oczach świadomie wysłał mnie na minę. Informowałem że jestem początkujący i potrzebuję krótkiego wprowadzenia, wystarczyło mi pomóc z pierwszym zamówieniem, później bym sobie już radził sam i mu nie zawracał dupy. On korzysta z Bicoinów od lat, ja korzystałem pierwszy raz. Każdy z nas kiedyś ze wszystkim zaczynał. Jeśli Predator nie miał czasu czy ochoty żeby mi pomagać to mógł od razu zakończyć naszą rozmowę to bym sobie jakoś inaczej poradził, skoro ją kontynuował to odniosłem wrażenie, że zamierza mi pomóc żeby transakcja doszła do skutku, w końcu jest to również w jego interesie. Ja też pracuję w sprzedaży i dbam o każdego klienta nawet tego najmniejszego. A Predator przecież nie wie czy nie jestem klientem, który np będzie robił u niego zamówienia na kilka czy kilkanaście tysięcy miesięcznie. Dziwię się, że jest tak długo na rynku skoro ma totalnie wyjebane w swoich klientów z których w końcu jednak żyje. Natomiast tak jak pisałem ja nie mam nawet aż takich pretensji o to że mnie nie doinformował o tej prowizji, chuj z tym, zdarza się. Mi chodzi o to, że po wpłaceniu przeze mnie pieniędzy kompletnie olał wszystkie moje wiadomości, nie wykazał żadnego nawet najmniejszego zainteresowania, nie zaproponował żadnego rozwiązania, nie raczył nawet odpisać pomimo że wysłałem kilkanaście wiadomości co kilka dni. Skoro ma tyle klientów i tyle wiadomości dziennie to może wypadałoby zatrudnić kogoś do pomocy? Z tego co widzę to nie tylko ja narzekam na tego Vendora. Żałuję że w ogóle do niego napisałem, teraz już wiem że jest dużo innych lepszych sklepów, które mają szacunek do klienta i nie mają też jakiś dziwnych kwot minimalnych przy zamówieniu, może i wyższa cena, ale już wolę zapłacić drożej i dostać mniej towaru a przynajmniej nie mieć takich problemów i nie użerać się ponad miesiąc z jednym zamówieniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, GlasShanD napisał:

@kenkaneki ok ok ale to ze v pokierowal w ktore drzwi nie oznacza ze  mial tym samym obowiazek czytac za ciebie drobny  druk jaki aktualny kurs 

Kazdy wszedzie za taka usluge nalicza prowizje to oczywista oczywistosc ,  jedyna zmienna to wysokosc prowizji 

Gdy wiesz to masz wszystko 

Skoro Vendor wymaga płatności Bitcoinami i nie daje żadnej alternatywy to mógłby informować początkujących klientów jak to działa, albo np zamieścić na swojej stronie krótką instrukcję jak takie płatności działają, tak jak widziałem to w innych sklepach. Podanie nie pełnej informacji jest moim zdaniem gorsze niż nie podanie żadnej, a jednak to on mnie pokierował do Bitomatu.

 

Godzinę temu, NoMercy napisał:

czyli co, gdyby byl skok krypto o 100 zl i by za malo poslzo to tez wina sklepu? 

Tłumaczę jeszcze raz, że ja nie mam pretensji o to że wystąpił problem z płatnością, tylko o to że po wystąpieniu problemu nie wykazał żadnej inicjatywy żeby spróbować problem rozwiązać. Do czasu wykonania płatności był z nim kontakt a już po otrzymaniu pieniędzy kontakt się całkowicie urwał. Wygląda to tak jakby zamierzał zgarnąć dla siebie pieniądze i zostawić mnie z niczym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, kenkaneki napisał:

Wiesz to Predator mnie pokierował żebym zapłacił przez Bitomat, ja na początku myślałem płacić przez jakąś aplikację, on natomiast powiedział mi że lepiej i szybciej zapłacić przez Bitomat, opisał mi mniej więcej jak przebiega cały proces. Dopisanie jednego zdania więcej, że doliczana jest prowizja zajęłoby mu kilka sekund dłużej, wtedy nie byłoby problemu i wpłaciłbym więcej albo zapłacił w inny sposób. 

Poza tym 100 zł prowizji z kwoty 380 zł to jest ponad 25% to jest rozbój w biały dzień! Nigdzie też nie wyświetliła mi się informacja o wysokości pobieranej prowizji, więc nic nie wzbudziło moich podejrzeń że coś może być nie tak. Natomiast żeby się upewnić czy wszystko jest ok napisałem maila, wcześniej Predator odpisywał powoli, ale odpisywał. Gdybym otrzymał jedna wiadomość w której by mi to wytłumaczył i zaproponował jakieś rozwiązanie to nie miałbym żadnych pretensji ani się nie denerwował. Z kolei jeśli jest tak zarobiony, że nie ma czasu odpisywać na maile to mógł napisać na samym początku żebym mu dupy nie zawracał i sobie sam poradził ze wszystkim.

Siema mialem podobny problem bitomat zdarł ponad 80 zl w efekcie zabrako na zamowienie przez co status na stronie dalej wisial oczekiwanie na platnosc napisalem maila opisujac wszystko i prosząc o umniejszenie zamowienia o brakujacy hajs po kilku dniach platnosc zaakceptowana z zamowienia nic nie zabral wyslał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Tags

Dopalamy.com


dopalacze sklepy, opinie o sklepach z dopalaczami, sklepy z dopalaczami, dopalacze sklepy internetowe, dopalacze sklep internetowy, dopalacze sklep, gdzie kupić dopalacze, research chemicals, research chemicals shop, research chemicals opinions, research chemicals reviews, buy research chemicals, buy research chemicals online, kopen research chemicals, winkel research chemicals, Meningen research chemicals, beoordelingen research chemicals, kaufen research chemicals, Geschäft research chemicals, Meinungen research chemicals, Bewertungen research chemicals, comprar research chemicals, tienda research chemicals, comentarios research chemicals, opiniones research chemicals, 3-CMC, 4-CMC, 4-CEC, 3-CEC, 4-MMC, 4-EMC, 4-MEC, 3-MMC, 3-MEC, alfa-PVP, alpha-PVP, α-PVP, HEX-EN, NEH, MDPHP, HEP, NEP, MDPEP, alfa-pihp, alpha-pihp, alfa-php, alpha-php, a-PVT, pentedron,

Main

helpful links


Chatbox Clubs Calendar Ranking

Important Links

Most Important Links


News Chat unban Rank Advertisement Hall of Fame

Staff Team

List With Staff Members


×
×
  • Create New...