PsychedelicTrip

E-HEXEDRONE, HEXEN- Cudowne oświecenie i kompletna odmiana

33 postów w tym temacie

No ciekawe z tą nauką, myślałem, że po tym nie można usiedzieć w miejscu. Zawsze słabo mi szło z tej matmy. Zobaczymy czy też dostanę tego oświecenia po korepetycjach z Panem Henrykiem :biggreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Henek jest jedną z substancji uniwersalnego zastosowania. Ale, nie dla każdego. Jedni mają jazdy jak po alfie i to podobno w tą złą stronę (Nie znałem się nigdy za alfą). A inni stosują go jako podrasowanej kawy czy antydepresantu. 

Co do otwartości i niekiedy jej zbyt dużej ilości, to się zgadza. Pierwsze moralniaki jak jasna cholera i chęć "ucięcia sobie jęzora" aby więcej się to nie powtórzyło. A potem, kumpel staje się bratem bliźniakiem :). 

A w szczególności jest to złota substancja dla introwertyków. Pomaga przełamać strach przed pomyleniem się w wyrażeniu myśli i możliwością złego odbioru intencji. Ale największą zaletą jest umożliwienie wyłączenia trybu dogłębnej analizy treści wypowiedzi, przed nadaniem jej formy werbalnej. O dziwo taka analiza jest zbędna i to ona sprawia właśnie problemy z przypadkami nieporozumień ;P.

Ale pożegnanie z nim będzie boleć... Oj będzie... Jeżeli się kumplujecie        

        

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja po henrim w dawkach 50mg maks kurwa nie mogę się skupić nawet na jebanym czytaniu tekstu co dopiero zrobieniu czegokolwiek kreatywnego (praca leci jak trza) a jak przekroczę coś koło 300mg to zachowuje się jak po praniu mózgu, wiem co chcę powiedzieć ale tak jakby mi kurwa odbierało co niektóre głoski i mówie 2x ciszej , kiedyś to nawet 2h sie patrzyłem w monitor czasem komuś odpisując . Stymulanty nie są dla mnie zdecydowanie ale np po takim NEPie czułem sie kurwa przezajebiście . Chuj wie o co chodzi

 

@jeszcze dodam, że zawsze jak np miałem coś zrobić to była najpierw taka chwilowa rozkminka 'zrobic x czy nie zrobic' i czasami takie zwiechy trwały nawet do minuty .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak tylko wtrącę - nigdy tego nie brałem. Podobnie zachwalano kiedyś amfetaminę, ale jej długotrwałe skutki nadużywania są już znane. Choć w przypadku osób faktycznie nieśmiałych i introwertycznych długookresowe zmiany były zwykle na lepsze (stawali się bardziej pewni siebie i otwarci). Coś jak z adderalem. Ale można się uzależnić i efekt terapeutyczny zniknie.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie dawka dzienna nie przekracza 60 mg. Ale i tak czuje że będzie mi ciężko pogodzić się z powrotem do samotni. A niestety to że henek pójdzie sie jebać w najbliższym czasie jest więcej niż pewne. Z racji aktywności i wzrastającej popularności, a sumą ww  jest gimbaza na oddziałach i w kostnicach   

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Błędem również jest niska znajomość przez służbę zdrowia problemów natury psychologicznej i psychicznej. Wielu psychiatrów przepisuje leki znane za "króla ćwiczka" i boją się stosować pochodnych amfetamin, a także psychodelików na zasadzie eksperymentalnej terapii. Ale o czym my mówimy jeśli takie esktrakty z konopii są w dalszym ciągu zaliczane do narkotyków, a potencjalni pacjenici szpikowani są chemią, która uznana jest przez sowieckich i polskich medyków za bardziej bezpieczną...

 

PS.

Heh. A propo's Sowietów, to nawet w Rosji lub na Ukrainie zioło jest uznane za niewielki problem i rzadko są stosowane kary represji wobec użytkowników. Skąd u Polaków takie uprzedzienie do alternatywnych form terapii?

 

Przepraszam za offtop.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo u nas sluzba zdrowia to istna manufaktura- produkuja pacjentow zamiast zdrowych ludzi. A ze biznes musi sie krecic, to im sie nie kalkuluje zezwalac na skuteczne lekarstwa bez wiekszych powiklan, takie jak konopie. 

Tak juz bardzo on topic- cos w tym Heniu jest, jakas czastka, ktora budzi w nas tą uspioną czastke boga i jednoczesnie otwiera w nas okno na swiat, drzwi do lasu, oraz kawalek naszej psychiki wobec bliznich i siebie- za to go lubie i dlatego nie raz jeszcze zaprosze go na pogaDuchy. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
O 9.03.2016o01:11, LesnyPuffacz napisał:

 Coś w tym Heniu jest, jakaś cząstka, która budzi w nas tą uśpioną cząstkę boga i jednocześnie otwiera w nas okno na świat,

KURWA MAĆ CHŁOPIE!!! Nie mów mi o cząstce boga bo zwariuje!!!  :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
O 11.03.2016o15:53, Hitaxa napisał:

KURWA MAĆ CHŁOPIE!!! Nie mów mi o cząstce boga bo zwariuje!!!  :)

Może coś mu się ujebało po tym heniu, jak to było w że życie ma sens, kula ognia i cząstka boga, haha, jebłem :D\

 

Co do triprap, godny, ale tyle wyjebać na ciąg?, widać są tutaj ludzie bardziej chorzy ode mnie, ja w miesiącu maksymalnie wydaje do 300-400 zł, ale jak siądzie na mnie taka choroba jestem wstanie dojechać do 500 zl :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hexen w białych igiełkach jest bardzo aktywny, wystarczają malutkie dawki 30-50mg na raz. Daje długi wielogodzinnt, czysty adrenalinowy kop w dupsko, co godzinkę dokładka i dalej jazda. Tolerka szybko rośnie niestety. Dla fanów beta-ketonów może się spodobać siłą działąnia, ale może też rozczarować, bo nie uwalnia serotoniny - żadnej euforii. Bardziej sprawdzi się w pracy, nauce przy minimalnych dawkach rzędu 20mg, większe wywołują odwrotny efekt, rozkojarzenie, pustkę w głowie mimo gonitwy myśli. Ogólnie po

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Heh ucieło.

Ogólnie po heńku nauka jest jednak złudna, zapomnisz szybciej niż się zdaje, częste dorzutki robią tylko kocioł w głowie nia ma szans na jakieś logiczne myślenie a tym bardziej uczenie się, a na pewno nie uda się jak masz duży worek w ręku heńka. To tyle - subiektywna opinia mojego testera.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hex jest piekny do czasu gdy sie z nim nie przedobrzy bo wtedy hexen juz nie staje sie fajnym spidem z pocziwym nacpaniem tylko tepym srodkiem na pobudzenie o silnym odzialywaniu psychodelicznym.Wiem bo w 2 tyg mialem mozliwosc zbadania ponad 30 gr i teraz moge rozmawiac o hexenie jako uzywce rc i moge dodac ze schizy sa tak oryginalne ze pvp nie stac bylo na to nawet przy ciagach o wiele dluzszych

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

30g to już nie żarty, zgadzam się w 100% ciężko utrzymać heńka na wodzy, mimo pełnej bomby dorzutka non stop. pozdro :tulimy:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siema. Czy może ktoś mi dać info od którego roku dostępna jest na rynku polskim/zagranicznym substacja HEXEN?

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Istnieje od 1960r. Czyli pare lat przed 4cmc

https://en.wikipedia.org/wiki/N-Ethylhexedrone

NA rynek trafilo po ostatnim delegalu.

Ogolnie to obijamy sie w okolicach poczatku lat 60.

Nie wiem jak opio czy tam benzo, ale wszystkie pochodone amph juz byly. Cec czy mec to zadna nowosc.

Na Amerykanskich serwerach sa udostepnione ksiazki z lat 1890 i wczesniejszych.

W razie dalszych pytań załóżcie temat chętnie podrzuce co nie co.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W takim razie czego oczekiwano od hexedrone lub in cmc w tych latach gdy MDMA było legalne? Możesz coś na ten temat napisać lub udostępnić łączę?

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Moonglum, trafne spostrzeżenie. Za czasów legalności  3mmc, A-pvp, pentka, eth-cat i wielu innych.... nie wspominając nawet o czasach gdy Mefik na legalu nadawał ton najlepszym imprezom  2placz.gif  nikt z grona moich znajomych nie bawił się w 3/4cmc, czy Hexa. Wszelkiego rodzaju CMC-ki miały dla mnie wartość najzwyklejszego odpadu i szczerze mówiąc do dziś, nie wiele się w tej kwestii zmieniło ;) Teraz w dodatku, gdy wiadomo że sklepy masowo  pchają CieC-a, zamiast CMC, to nawet samplami tych substancji nie jestem zainteresowany.

Wiem że zaraz pojawią się wpisy że w dupie byłem i gówno widziałem. Jednak widziałem wiele i swoje przeżyłem.

Pozdrawiam heiterów

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja kiedyś za czasów 3mmc dostawałem z jednego sklepu gratisy po 5g cmc i rozdawałem znajonym, bo myślałem, że to ścierwo total. Tak samo uwielbiałem pentedron, lecz do HEXa nie mam zaufania. Ale punkt widzenia jednak zależy od punktu siedzenia. Ćpanie i kolejne delegale jednak wzmacniają relatywizm. Twoje czasy determinują to kim jesteś :)

 

 

 

a teraz serio pytanie spłukać hex do kibla czy se dziabnąć? sort by demoon, czerwiec 2016...nie znam się qrwa na b-ketonowych stimach więc pytam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wywalaj, bądź ostrożny i wielkiej przyjemności z tego nie ma. Nudny, inwazyjny na serce i umysł stymulant.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
22 godzin temu, Bobik. napisał:

@Moonglum, trafne spostrzeżenie. Za czasów legalności  3mmc, A-pvp, pentka, eth-cat i wielu innych.... nie wspominając nawet o czasach gdy Mefik na legalu nadawał ton najlepszym imprezom  2placz.gif  nikt z grona moich znajomych nie bawił się w 3/4cmc, czy Hexa. Wszelkiego rodzaju CMC-ki miały dla mnie wartość najzwyklejszego odpadu i szczerze mówiąc do dziś, nie wiele się w tej kwestii zmieniło ;) Teraz w dodatku, gdy wiadomo że sklepy masowo  pchają CieC-a, zamiast CMC, to nawet samplami tych substancji nie jestem zainteresowany.

Wiem że zaraz pojawią się wpisy że w dupie byłem i gówno widziałem. Jednak widziałem wiele i swoje przeżyłem.

Pozdrawiam heiterów

Szczerze ? To co jest na ulicy czy w necie z zachodu tez nie daje Ci 100proc gwarancji.

Niedawno na sasiednim forum historie opisywal chlop co mu celny w Niemczech pake zawinal.

Zaprosii go na przesluchanie i puscili. Docelowo zamawial nielegal.

Sklep mu odpisal, ze "nie umieja dobrze badac" i zpraszaja po wiecej.

Na 99proc wał. Oczywiscie w działaniu super 3mmc.

Szkoda, ze tylko pare sklepow ma 3cmc na poziomie. ało sie to rozni d 3mmc. Oczywiscie przy odpowiednim dawkowaniu i bez ciagów.

 

23 godzin temu, Moonglum napisał:

W takim razie czego oczekiwano od hexedrone lub in cmc w tych latach gdy MDMA było legalne? Możesz coś na ten temat napisać lub udostępnić łączę?

Badano to jako leki.

Badano wplyw poszczegolnych amfetamin, potem analogow, homologów itd.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6718450

Reszte dopisze jutro bo mnie cos w mozg uwiera %-)

 

 

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciągi zawsze były szkodliwe, ale dawały subiektywne wrażenie poprawy. Teraz kolejne dawki nic nie dają lub pogłębiają efekt strucia. Oczywiście masz również rację, że rynek rc nie jest już tym samym co kilka lat temu choć już wtedy ludzie narzekali na "różne sorty". W zasadzie trudno jest być teraz prawdziwym narkomanem mając do dyspozycji obecne substancje. Kasa jaka idzie obecnie na "zabawę" w moim przypadku ogranicza się do maksymalnie dwustu złotych na 60 dni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Moonglum, ale to idie w 2 strony :)

Na H chlopaki sa wniebowzieci 4f-mph. Inni szukaja zawziecie dimetylofenidatu.

Obie substancje maja potezny potencjał. Jeden z chlopakow lefi na tym od miesiecy. Tylko ma on wiedze jak sie z ytm obchodzic i spoiry dostep do roznej masci srodkow. Wie jaki receptor "wylaczyc" itd. A najważniejsze info jakie powino byc wielkimi literami przypiete "ŁĄCZENIE FLUOR-BENZEN JEST NIE DO ROZERWANIA!:)"

Cmc-ki. To jest uderzenie życia. Jakis czas temu sam badałem wpływq tego na organizm w różnych konfiguracjach.

Powiem Ci to są bdb substancje do stosowania na codzien. Tak jak fluor tak i chlor jest nie do oderwania. Przewaga nad metylami - wchodza, mocny wyrzut wychodza. Po kilku godzinach cisza spokoj i bdb samopoczucie. Ja od srody lecialem na 4cmc. Poszlo sporo i gdyby nie fakt, ze przegialem nieco i czulem lekki efekt strucia to nie mialem strucia od... listopada. Dawka w czw w nocy 300mg na niskiej tolerce byla za gruba. Jednoczesnie dociagalem po 30-50mg. Spiac niewiele przez 2 dni czuje sie doskonale. 

Kiedys testowalem dawki po 30-50 mg. Piekne samopoczucie. Ja po hexenie, izopropylofenidacie czy pv8 odtruwalem sie cmc-kami. @Bobik.-owi pislem w innym temacie to mnie pukał w czoło :_)

A jak chcecie leczyc brak dopaminy jak nie wyzwalaczem dopaminy ? Przeciez jednym lepszych lekow po ciagach jest pea+sele :)

 

Te substancje srednio nadaja sie do codziennego cpania jak 3/4mmc.

Powoli nadchodzi jodofedron :)  na cale szczescie w dzialaniu przypomina brefa, czyli u nas pojdzie bez echa.

Na całe szczescie zmieniaja sie tez czasy. Coraz mniej substancji typu 3mmc.

 

O 2/17/2017o16:26, mj2086 napisał:

Ja kiedyś za czasów 3mmc dostawałem z jednego sklepu gratisy po 5g cmc i rozdawałem znajonym, bo myślałem, że to ścierwo total. Tak samo uwielbiałem pentedron, lecz do HEXa nie mam zaufania. Ale punkt widzenia jednak zależy od punktu siedzenia. Ćpanie i kolejne delegale jednak wzmacniają relatywizm. Twoje czasy determinują to kim jesteś :)

 

 

 

a teraz serio pytanie spłukać hex do kibla czy se dziabnąć? sort by demoon, czerwiec 2016...nie znam się qrwa na b-ketonowych stimach więc pytam ;)

Puder czy kryształ ?

Odmierz i klepnij 20-30mg. Nie na oko !! Nie poprawiaj !!  Daj znać czy bedzie wiecej spida i latania po doimu czy wiecej mobilizacji do pracy. Jesli to pierwsze to super sprawa - dopaminowy heniu.

Jesli to 2 adrenalinowy Heniu.

Ten 1 przedstawia jakas wartosc bojowa %-)

Ja mialem 0,3 gr na 4 dni.

 W drugim przypadku, wyprosilm go z domu. Tych wersji adrenalinowych nie umiem uzytkowac. W innym temacie opisalem mix adrenalinowca z 2fma. Przy czym tqkie mixy to juz wyzsza zkola jazdy i spore klopoty.

Najwazniejsze - nie dorzucaj, żeby bylo lepiej. Heniu wyczerpuje swoje dialanie po 2-3 wrzutkach 20-30mg.Wtedy zaczyna sie tachykardia,i resazt dziwnych dzialan.

W innym temacie opisywalem - poprostu henryk wyciaga z Ciebie caly zapas cukru (expresowo) odwadnia itd.

Jeszcze raz - te substancje są bdb. Jednak trzeba kazdy ruch przemyslec. jedna pomylka w dorzutce Henia i zabawa z 1 dnia zamienia sie w tygodniowy koszmar. %-)  

A i na koniec @Moonglum MDMA jest neurotoksyczne. i jednym z głónych nurtów było szukanie nieneurotoksycznego analogu.

Wytargali piekne zabawki :

MMAI

MDMAI

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1979813
https://en.wikipedia.org/wiki/MDMAI

https://en.wikipedia.org/wiki/MMAI

Panowie kasa lezy na ziemi. badania, opisy wszystko jest. To, ze nie jest to neurotoksyczne  (a mdma jest) udowodniono juz lata temu :)

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ten od demona mam w pudrze, choć mam też jeszcze jak widzę na dnie skrytki resztkę od primasortu w igiełkach - tego z kolei próbowałem i był chyba bardziej dopaminowy, bo jak raz to wziąłem na impreze to mi się gęba nie zamykała, bardzo kokainowe uczucie, aż nawet za bardzo ;) no ale na razie sobie poleży w szufladzie, poczeka na lepszy czas - co do dawek pełna zgoda, nigdy z tym nie przekraczałem 50mg, a zazwyczaj dużo mniej leciało, do b-k stimów mnie jednak odrzuca i przez to mam respekt jak już się zdecyduję.  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyslalem Ci pw. Dawki 50 mg tez sa zbyt wysokie. Poprostu wrzucajac 20 mg a potem 30 mg rozbijasz to w czasie. Podanie na raz 50 mg to mocne uderzenie.

Był na H taki pan SCR sie zwał. On stosowal MDPV w dawkach od 1-5mg. Niestety luibl mixowac i przyplacil to zyciem...

Aczkolwiek kieys jak mnie troche jeszcze poducza moze warto isc w te strone... Tylko juz zakup wagi o dokladnosci do mikrogramow juz mnie przerasta :)

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz