Jump to content

lllllllllllllll

Doświadczony Forumowicz
  • Posts

    642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

lllllllllllllll last won the day on March 12

lllllllllllllll had the most liked content!

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

2,250 profile views

lllllllllllllll's Achievements

Sporadyczny Koksiarz

Sporadyczny Koksiarz (5/8)

512

Reputation

  1. dzięki ;) tak się składa, że akurat posiadam ten środek, bo dostałem go kiedyś w sampel-packu od pewnego wendora ;) więc nie muszę kupować. paradoks polega na tym, że go wcale nie potrzebuję, a już na pewno kiedy jadę z Pablo :D pozdr.
  2. otóż to. na pewno się nie zawiedziesz, a co najwyżej zdziwisz. @Escobar.storema trzy atuty: bezpieczeństwo, jakość i czas działania. wszystko.
  3. to i ja dołączam się do prośby. w końcu podpis wyraża nas bardziej niż awatar czy nick :)
  4. też jestem ciekawy, ale temat chyba umarł śmiercią naturalną...
  5. @Krak, mi też się zdarzyło, że otrzymałem paczkę chyba na piąty dzień dopiero, choć zawsze 2-4 dni max. a raz czekałem ponad tydzień, bo wendor przeoczył moją przesyłkę i wysłał cztery dni później od zakładanego terminu. zwykłe przeoczenie [ale sprawa dogadana na mailu i bonus dostałem za cierpliwość]. wiem, że człowiek chce mieć jak najszybciej w rękach to co kupił, ale czasem zdarzają się opóźnienia, i nie zawsze jest to wina wendora. pozdr.
  6. jakże to? pały jechały za kurierem? :D a może koleżka miał za długi język i pochwalił się jednej osobie za dużo? szczerze, to jeszcze nie słyszałem o takim incydencie...
  7. tak, to najlepszy "afrodyzjak" w ostatnich czasach jaki miałem możliwość testować ;)
  8. dziś zacząłem testy sortu od @Escobar.store, a konkretnie 3CMC Pablo. sort nieco się różni wyglądem od tych, które były poprzednio, a z wyglądu przypomina stare MMC, jest matowy, łatwo się kruszy i jakby delikatnie wilgotny [być może to tylko takie wrażenie]. w wodzie rozpuszcza się zajebiście i w całości, znaczy jest czysty i nadaje się do podawania parentalnego. poprzednim razem Pablo wyglądał bardziej jak szkło. ale chuj z wyglądem. wrażenie po pierwszej linii całkiem spoko, jednak odnoszę wrażenie, że ten sort jest jakby subtelniejszy i wchodzi mniej hardcorowo od poprzedników. działanie nadal utrzymuje się na przyzwoitym poziomie, ale tym razem 200mg na pierwszy raz dupy mi nie urwało. jestem po dobrej przerwie, więc spodziewałem się ognia, tymczasem wejście jakby rozlało się po ciele pozostawiając lekki niedosyt. drugi shot po ok dwóch godzinach [250mg] odczułem znacznie lepiej. jak przystało na Pabla załapałem lekki zryw do robienia jakiejkolwiek czynności. żeby nie marnować czasu na bzdurne zajawki, zabrałem się za porządki w albumach ze zdjęciami. w zasadzie każda czynność sprawia przyjemność, zwłaszcza gdy dodatkowo jest wspomagana muzyką, która też zajebiście wpływa na fazę, a która dla mnie jest dość istotnym elementem gry :) kolejna nie mniej bardzo ważna dla mnie sprawa - libido: tu pozytywne zaskoczenie, wprawdzie to początkowy etap testów, ale chyba już mogę śmiało powiedzieć, że w tej kwestii to Pablo robi lepiej od poprzedników. mogę jeszcze dodać, że odczynnik nie zmienia człowieka w ET, śmiało można wyjść z domu, do ludzi czy na imprezę. kolejną porcję [ok 300mg] zjadłem z gofrem. popiłem banią burbona i do tego spaliłem małe bongo. po kwadransie trzymałem się ściany i próbowałem ogarnąć sytuację. po kolejnym kwadransie doszedłem do siebie i znów było fajnie, a nawet jeszcze fajniej. w dodatku oral zdecydowanie najdłużej działa, a przy tym faza jest deczko stonowana i jakby "czyściejsza". na koniec tradycyjnie już uszykowałem sobie ok 150 mg celem zajebania i.v. tu kolejny szok, bo sort ma kopa jak kilof górniczy, więc amatorom takiej jazdy zalecałbym ostrożność i powolne podawanie. jak wiadomo i.v. działa najintensywniej, ale też najkrócej. po ok 30 minutach czułem już tylko lekkie znużenie i delikatny chaos w głowie. działań ubocznych u siebie nie stwierdziłem, może poza chwilowym nieogarem i dość nieprzyjemną korelacją z alkoholem [ale tylko na początku]. suma sumarum jestem zadowolony z zakupu. o ile na początku miałem mieszane uczucia, to z czasem trwania testów coraz bardziej się przekonywałem do tego kryształu. ogólnie oceniam go na bardzo dobry i godny polecenia wszystkim amatorom CMC, zwłaszcza tym którzy wolą aktywnie spędzać czas. można powiedzieć, że to flagowy wyrób jeśli chodzi o chlory, nie umniejszając np. CMC King, ale to już inna bajka. MOC: 7,5 / 10 KREATYWNOŚĆ: 9 / 10 LIBIDO: 10 / 10 DŁUGOŚĆ DZIAŁANIA: 9/10 testowałem sam, ale do następnej zabawy na pewno zaproszę żonę :P FOTO: https://ibb.co/998nFD2
  9. ja wiem o jeszcze jednym sklepie, ale nie wiem czy mogę tu napisać, bo nie ma go w dziale partnerskim forum. jakby co PW.
  10. ...pierdolił tak szybko, że z wrażenia dyszał chociaż o jabolach to w życiu nie słyszał...
  11. dla mnie King też zdecydowanie jest bardziej euforyczny i działa na mnie bardziej relaksacyjnie, w dodatku nie mam po nim żadnych problemów ze snem. Pablo zaś to więcej energii, więc bardziej jestem po nim kreatywny, mogę wykonywać sporo czynności bez zamotki. niemniej, oba sorty są zajebiste i godne polecenia, a wybór to już kwestia preferencji czy oczekiwań.
  12. u mnie gołąb w klatce. jak zwykle szybko i niezawodnie. testy w weekend i zapewne jakaś recka. o jakość sortów się nie martwię, bo jeszcze się nigdy nie przewiozłem na tym wendorze. trochę odpocząłem, więc spodziewam się fajnych lotów. dla mnie @Escobar.store to wciąż namber łan ;)
  13. @Król Dopalaczy, masz pełną słuszność odnośnie jakości odczynników, ja podobnie, zamawiam w ciemno, bo wiem, że nawet jeśli deczko zmieni się profil działania, to sorty i tak będą dobrej jakości. @Escobar.store o to dba. niemniej rozumiem też postulat kolegi @prezydent , bo o ile takie wiarygodne osoby jak Ty nie muszą pisać recek co dwa dni, to nowi użytkownicy mogliby czasem napisać o swoich odczuciach. wszak świeże spojrzenie zawsze w jakiś sposób wniesie coś nowego ;) ...chyba że coś pierdolę, bo jestem teraz na wakacjach nad morzem i forum przeglądam bardziej z zamiłowania. zrobiłem sobie bowiem kolejna przerwę i mogę nie łapać istoty sprawy :E
  14. potwierdzam, że @Escobar.storema dobre 3mmc. niedawno kumpel mnie poczęstował, gdy dostał pakę, i porobiło mnie fajnie, mimo iż tydzień wcześniej testowałem cmc (z tej samej firmy zresztą ;) )
×
×
  • Create New...