Skocz do zawartości

trupka123

Memberzy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Czas Online

    8g 49m 27s

O trupka123

  • Ranga
    Podglądacz

Ostatnio na profilu byli

689 wyświetleń profilu
  1. Predator-Rc Ogólnie

    Recenzja fala marocco 1 kolor brąz 2 smak .Nie powinno się nazywać Hasz Marocco a Kanna o wyglądzie haszu. 3.Moc ,ja pierdole toż to sama kula kanna całe grudy wielkości główki od zapalki(predi przed mieszaniem podkładu z kanna zgnieć odczynnik na pył wałkiem do ciasta)na początku się wystraszyłem jak miałem to zapalić .Smak przypomina 5f akb . 4 konsystencja masakra jak melasa brudzi łapki,na ulicy mają lepszy podkład może trzeba za tym się pokręcić ten tak miękki jak mars w lato a na ulicy twarda gruda skąd oni to mają. 5.caloksztalt po zapaleniu pierdolisz wszystkie minusy,nie dla młodzików napewno bo szpital lub kara sroga. Dzięki predi doszło na czas.
  2. Predator-Rc Ogólnie

    Dobra predatorze moja cierpliwość się skończyła oddaj kasę i zrobię zakupy u konkurencji oni wysyłają paczki odrazu po zaksięgowaniu kasy nr śledzenia dostaje 2h od zaksięgowania ja osobiście pierdole ten sklep sprawdź mail .pozdrawiam
  3. Predator-Rc Ogólnie

    Ja sklep też polecam nie pisałem że jest zły pisze w swoim imieniu i o moim pierwszym zamówieniu w tym sklepie dla mnie towar nie musi być z nadwyżka mam gdzieś gratisy itp,ma być tyle ile zamówiłem i to co zamówiłem jedyne o co proszę to o normalny kontakt ze sklepem Fajnie Prospero że u ciebie wszystko git ja też na to liczę że w końcu dostanę odpowiedz co się dzieje z moim zamówieniem prucz maila ze wysłano i na tym koniec i cisza czy to tak dużo?
  4. Predator-Rc Ogólnie

    Każdy ma poślizgu normalne że coś wypadnie komuś nic w tym złego ale trzeba powiadamiać i nie ma problemu wtedy a nie udawać że nic się nie stalo ja już w tym siedzę od czasu początku sklepu rc.pl i dla mnie to był wzór sklep bez wałków bez ściem wysyłał odrazu jak nie mieli pisał i się pytał czy czekam czy oddać kasę ,i nie jeden sklep przeżyłem i widziałem jak upadał przez takie działania,buu predi popraw komunikacje
  5. Predator-Rc Ogólnie

    Najgorsze jest to że ktoś ci pisze że coś jest wysłane a ty nie otrzymujesz potwierdzenia on post tak zrobił predi mogę zamieścić mail na dowód .Korwa jak byś napisał że coś dupa cię boli i nie dasz rady wysłać to ok szczere ,poczekam ale jak kłamiesz że wysłane atu brak potwierdzenia nadania paczki nawet to coś nie tak podwazasz swoją wiarygodność i powiem tak uważajcie bo będzie ten czas kiedy predi was pewnie wyrucha obym się mylil
  6. Bóg odda mi sprawiedliwość.

    1. Z zyciem sie pojednaj

      Z zyciem sie pojednaj

      Bóg nic nie oddaje tylko daje jak na tacy.

  7. Predator-Rc Ogólnie

    Tak ja honor zwracam da się dogadać zawsze jak dwie strony tęga chcą każdy ma na coś ciśnienie ja na kasę inny na ćpanie a inny na cipkę,predator ma ciśnienie na święty spokój i jak to mówiono w filmie Dune przyprawa musi plynąc
  8. Predator-Rc Ogólnie

    Przepraszam za dygresje ,ale otrzymałem mail bym się nie sral i nie cianieniowal tylko ja mam ciśnienie na kasę i sklep też powinien mieć i dbać by klient był z nim a nie poszedł do innego bo szybko wysyła
  9. Predator-Rc Ogólnie

    Co się porobiło z tymi sklepami jakieś kolejki opuznienia wysyłki po 5 dniach ,prawda jest taka że nie jeden sklep wykończyło to że się czekało na zamówienia bo sort jak wszędzie raz lepszy raz nie a vendorem i tak nie ma na to wpływu co dostanie z labu z chin .A i napiszę ci że jesteś uzależniony,korwa norma jak się handluje narkotykami to co się dziwić że się ludzie uzależniają i dobijaja do sklepów Ja się nie dziwię jak ktoś napiera o 2 w nocy do mnie po cwiare bo liczę się z tym że narkotyki uzależniają to nie tic taci ,i zawsze mam a dostawa jest błyskawiczna bez pierdolenia że jest typ uzależniony
  10. LegalCHEM

    We wtorek przelew w środę wysłano piątek paczka w domu szok zgodnie z obietnica polecam sk sklep przesyłka jak z kraju Sort najlepszy mistrz nie bać sie zamawiac czas dostawy ten sam co za dobrych czasow mimo odleglosci 1700km
  11. LegalCHEM

    O dziwo wczoraj wysłane dziś już w Polsce 80km odemnie pewnie teraz zaczną sie schody jak to w Polsce bywa Ale jak jutro dostane list to będę reklamował legal i nalegal by tam zamawiac bo sort zawsze był mistrzowski zwlaszcza chimaca
  12. LegalCHEM

    I napiszcie legal jak to teraz z tą wysylka czy są obsowy ile naprawdę idzie to każdy z nas zrozumie i rozumie co się dzieje obecnie,ale wiarygodne dane oszczedza nam czasu tobie ciągłego odpisywania na maile typu kiedy i gdzie jest list itp i nam cisnienia że może jutro będzie itp,porostu po ludzku i proszę ty odpisz bo widzialem że ludzie za ciebie też odpowiadaja co nie zawsze jest prawda a na tym nam zależy dzięki
  13. LegalCHEM

    Hej jak z tą pinaca dostałeś już to ile czasu czekałes na list
×