Skocz do zawartości

Alladyn123

Użytkownik Forum
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Czas Online

    3g 24m 54s
  1. Szanowni użytkownicy Zwracam się z pytaniem do osób doświadczonych w temacie kryształu i jego pochodnych, nie jestem pewny czy to odpowiednia forma takiego zapytania ale na innych forach zdarzało mi sie pytać w taki sposób.. Przechodzę do głownego wątku a jest nim zapytanie o to jaki uszczerbek na zdrowiu psychicznym powoduje zarzywanie krysztalu, mefedronu, klefedronu cokolwiek to jest nie jestem w tym temacie obeznany bo nigdy tego na oczy nie widzialem.. sytuacja jest taka, że albo ja nie umiem szukać (wysoce prawdopodobne) albo niewiele jest na ten temat napisane na forach o narkotykach, konkretnie chodzi mi o to jakie uszczerbki na zdrowiu może ponieść osoba która jakiś czas temu ćpala w ciagach nawet do 2 miesiecy dzien w dzien po ponad rocznym detoksie i absolutnym wyparciu używek, słyszałem o fobii społecznej, nawracających koszmarach o tej samej treści... i jakby to ująć i to i to pasuje do pacjenta w którego sprawie w ogole o to wszystko pytam, a najbardziej interesuje mnie to, czy wystarczy z czymś takim skierować sie do psychiatry, podjąć leczeniu i czy da sie w ogole takie skutki zniwelować po jakimś czasie. Czy da sie wrócić do "normalnego" funkcjonowania po takim epizodzie w życiu. Przepraszam za upośledzoną interpunkcje, jestem zwykłym łachmytą ktory ledwo napisał te wypociny u góry żeby miały jakikolwiek sens, a no i jestem zupelnie zielony w temacie dopalaczy i chciałbym zasięgnac wiedzy od ludzi którzy w tym siedzą.. Dziękuje za uwagę, serdecznie pozdrawiam i bardzo chętnie wysłucham co macie do powiedzenia. +jesli to niezbedne, bardziej przyblize sytuacje pacjenta w ktorego sprawie zakładam ten wątek
×