Skocz do zawartości

Doświadczony

Doświadczony
  • Zawartość

    657
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1
  • Czas Online

    919d 2g 49m 8s

Aktywność reputacji

  1. Like
    Doświadczony dostał reakcję od PIJANA POWIETRZEM za aktualizację statusu, WIRUS BROŃ IDEALNA Za górami za lasami, W kraju wielkim z Chińczykami. Jak spod ziemi   
    WIRUS BROŃ IDEALNA
    Za górami za lasami,
    W kraju wielkim z Chińczykami.
    Jak spod ziemi niby wyrósł,
    Zwany był Koronawirus.
    Wirus dobrze chodowany,
    Idealny, zmutowany.
    Gdy go wreszcie wypuszczono,
    Tak jak króla wraz z koroną.
    Król się jednak stał tyranem,
    W całym świecie zrobił zmianę.
    Tak jak władcy już od lat,
    Chciał on podbić cały świat.
    Zdobył Chiny, zdobył Włochy,
    Po tygodniu pół Europy.
    Lecz się wkrótce okazało,
    Że mu jeszcze było mało.
    W jednej chwili zdobył Stany,
    Takie wielkie, takie Pany.
    Dziś prezydent przed nim klęka,
    Piszczy, jęczy i wymięka.
    Gdzie są władcy tego świata,
    Gdzie ich wojny przez te lata.
    To co przez nich jest stworzone,
    Obróciło się w Ich stronę.
    Wirus to broń idealna,
    Jest skuteczna samozdalna.
    Nic nie burzy, chodzi skrycie,
    I zabija ludzkie życie.
    Ale lata pokazały,
    Że nikt nie jest doskonały.
    Że nastąpią takie zmiany,
    Wirus będzie pokonany.
    Lecz niestety przyjdą nowe,
    Może nawet są gotowe.
    Z większą siłą i rażeniem,
    Co posiądą całą ziemię...
  2. Dislike
    Doświadczony zareagował na Crynks za aktualizację statusu, MĘCZĄ MNIE ONI, A OBRYWAM JA Zacytuję pewnego polskiego muzyka klasy B, Dawida Podsia   
    MĘCZĄ MNIE ONI, A OBRYWAM JA
    Zacytuję pewnego polskiego muzyka klasy B, Dawida Podsiadło
    Decyzja zależy od szefów

  3. Like
    Doświadczony zareagował na GlasShanD za aktualizację statusu,   
  4. Like
    Doświadczony zareagował na GlasShanD za aktualizację statusu,   
  5. Haha
    Doświadczony zareagował na GlasShanD za aktualizację statusu, Wrzucam pierwszy bieg dwiesta na budziku rozpedzam sie v8 biturbo nadaje sens z rury   
    Wrzucam pierwszy bieg dwiesta  na budziku  rozpedzam sie
     v8 biturbo  nadaje sens z rury ogien 
    Prosto przrd siebie juz widze cel 
    Gdy nagle slysze zlowrogi dzwiek spogladam w tyl,a  tam
    Kulfon  przyczail sie 
    lizakiem macha  halt natychmiast zatrzymaj sie !
    Sra się przez glosnik piracie mandat dostaniesz ukarze cie 
    Ssij jajco kulfonie kula ci w leb
    Droga jest dla mnie maksymalne obroty gaz do dechy 
    Nie zmienie sie 
    Jestem na miejscu 
    Happy end 
     
  6. Haha
    Doświadczony dostał reakcję od OstrzeArmagedonu za aktualizację statusu, Najgorsze dopiero nadejdzie świadkowie Jehowy wiedzą że jesteście wszyscy w domach   
    Najgorsze dopiero nadejdzie świadkowie Jehowy wiedzą że jesteście wszyscy  w domach
  7. Like
    Doświadczony dostał reakcję od eneduerabe za aktualizację statusu, Wchodzę do sklepu, towar rzucają, tłumy się ludzi do półek pchają. Krzyczę BUONGIORNO   
    Wchodzę do sklepu, towar rzucają,
    tłumy się ludzi do półek pchają.
    Krzyczę BUONGIORNO i nagle cisza,
    słychać jak w dziurze ser skrobie mysz.
    Trzeba to widzieć jak uciekali,
    wnet by w Biedronce drzwi połamali.
    A za minute już wkoło pusto,
    wiec wziąłem dżemik, słoik z kapusta.
    Jeszcze makaron i procent w płynie,
    jak będę łykał, wirus mnie minie.
    W ziałem też sobie damskie pończochy,
    na pysk założę, niech żyją Włochy.
    Idę do kasy, kasjerka leży,
    piwem orzeźwić wiec ja należy.
    Uczciwy jestem do szpiku kości,
    jutro do Lidla podejdę w gości
  8. Like
    Doświadczony zareagował na GlasShanD za aktualizację statusu,   
  9. Like
    Doświadczony zareagował na NoMercy za aktualizację statusu, Polski bramkarz oskarżany o prowadzenie plantacji marihuany odpiera zarzuty. "To kłam   
    Polski bramkarz oskarżany o prowadzenie plantacji marihuany odpiera zarzuty. "To kłamstwa" 
     
  10. Like
    Doświadczony dostał reakcję od eneduerabe za aktualizację statusu, Wchodzę do sklepu, towar rzucają, tłumy się ludzi do półek pchają. Krzyczę BUONGIORNO   
    Wchodzę do sklepu, towar rzucają,
    tłumy się ludzi do półek pchają.
    Krzyczę BUONGIORNO i nagle cisza,
    słychać jak w dziurze ser skrobie mysz.
    Trzeba to widzieć jak uciekali,
    wnet by w Biedronce drzwi połamali.
    A za minute już wkoło pusto,
    wiec wziąłem dżemik, słoik z kapusta.
    Jeszcze makaron i procent w płynie,
    jak będę łykał, wirus mnie minie.
    W ziałem też sobie damskie pończochy,
    na pysk założę, niech żyją Włochy.
    Idę do kasy, kasjerka leży,
    piwem orzeźwić wiec ja należy.
    Uczciwy jestem do szpiku kości,
    jutro do Lidla podejdę w gości
  11. Confused
    Doświadczony dostał reakcję od eneduerabe za aktualizację statusu, Mam nadzieję,ze na tej tarczy was niebawem wyniosą....   
    Mam nadzieję,ze na tej tarczy was niebawem wyniosą....
  12. Thanks
    Doświadczony zareagował na eneduerabe za aktualizację statusu,   
  13. Like
    Doświadczony dostał reakcję od Astronauta za aktualizację statusu,   
  14. Like
    Doświadczony dostał reakcję od pzdrJUREK za aktualizację statusu,   
  15. Haha
    Doświadczony zareagował na DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu, xD   
    xD

  16. Like
    Doświadczony zareagował na DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu,   
  17. Thanks
    Doświadczony dostał reakcję od Astronauta za aktualizację statusu, Narkotyki MDMA - Film dokumentalny | LEKTOR Pl   
    Narkotyki MDMA - Film dokumentalny | LEKTOR Pl
  18. Thanks
    Doświadczony dostał reakcję od Astronauta za aktualizację statusu, Narkotyki MDMA - Film dokumentalny | LEKTOR Pl   
    Narkotyki MDMA - Film dokumentalny | LEKTOR Pl
  19. Like
    Doświadczony zareagował na horsii za aktualizację statusu, top heh   
    top heh

  20. Like
    Doświadczony zareagował na ŁoBabenKac za aktualizację statusu,   
  21. Haha
    Doświadczony dostał reakcję od ŁoBabenKac za aktualizację statusu,   
  22. Thanks
    Doświadczony zareagował na eneduerabe za aktualizację statusu,   
  23. Like
    Doświadczony dostał reakcję od Kierownik Budowy za aktualizację statusu, https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Warszawa/Wolne-Konopie-30-gramow-i-4-krzaczki-m   
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Warszawa/Wolne-Konopie-30-gramow-i-4-krzaczki-marihuany-na-kazdego-obywatela-Rusza-zbiorka-podpisow?fbclid=IwAR3b2aI5K9zgD0CeuEHG-6yK3SmPLaTFYwSdbzCqSNokmGKJTLNGHKNPMVw 
  24. Like
    Doświadczony zareagował na OstrzeArmagedonu za aktualizację statusu, "Kup sobie psa. To jedyny sposób, abyś mógł nabyć miłość za pieniądze."   
    "Kup sobie psa. To jedyny sposób, abyś mógł nabyć miłość za pieniądze."
  25. Like
    Doświadczony zareagował na GlasShanD za aktualizację statusu, Over A beat   
    Over A beat 
     
×