Skocz do zawartości

OstrzeArmagedonu

Naukowiec
  • Zawartość

    1459
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    38
  • Czas Online

    680d 48m 37s

Aktywność reputacji

  1. Haha
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Kierownik Budowy za aktualizację statusu,   
  2. Haha
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Kierownik Budowy za aktualizację statusu,   
  3. Like
    OstrzeArmagedonu zareagował na Astronauta za aktualizację statusu,   
  4. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na Astronauta za aktualizację statusu, UWAGA!!!! PEDOFIL NA FACEBOOKU KTÓRY ZROBIŁ KRZYWDĘ NA TLE SEKSUALNYM TEJ DZIEWCZYNCE   
    UWAGA!!!! PEDOFIL NA FACEBOOKU KTÓRY ZROBIŁ KRZYWDĘ NA TLE SEKSUALNYM TEJ DZIEWCZYNCE ZAŁĄCZONEJ NA ZDJĘCIU NIŻEJ!!!! OTO PROFIL BANDYTY: http://facebook.com/profile.php?=73322363 UDOSTEPNIAJCIE DALEJ!!! NIECH ŚMIEĆ POZNA KONSEKWENCJE!!
     

  5. Like
    OstrzeArmagedonu zareagował na OBERSTURMBANNFÜHRER za aktualizację statusu, No Panie Andrzeju no, no jak tak można ouuuu   
    No Panie Andrzeju no, no jak tak można ouuuu 
     
  6. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na Doświadczony za aktualizację statusu, Najgorsze dopiero nadejdzie świadkowie Jehowy wiedzą że jesteście wszyscy w domach   
    Najgorsze dopiero nadejdzie świadkowie Jehowy wiedzą że jesteście wszyscy  w domach
  7. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na eneduerabe za aktualizację statusu, ,   


  8. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od grześ brzęczyszczykiewicz za aktualizację statusu,   
  9. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na Hajt za aktualizację statusu, Zjadłem śniadanie, boli mnie dupa, Czuję po kiszkach, że idzie kupa. Jeszcze wytrzyma   
    Zjadłem śniadanie, boli mnie dupa,
    Czuję po kiszkach, że idzie kupa.
    Jeszcze wytrzymam te kilka godzin,
    Do sklepu nowy towar przychodzi.
    Byłem już rano na półkach zero,
    Ani ręczników ani papieru.
    Nawet chusteczki, wszystkie gazety,
    Wraz z podpaskami tych dla kobiety.
    Patrze na półki i tak wspominam,
    Tu była Mola a tam Regina.
    A mnie tak strasznie, brzuch pobolewa,
    Tu jeszcze wczoraj leżała Mea.
    Jak mam do domu zrobić zakupy,
    Kiedy papieru nie ma do dupy.
    Rolka Velvetu leży na pralce,
    A potem tylko zostają palce.
    Kolejka długa jak w PRLu,
    Jak w tamtych latach - Nie ma papieru,
    Ja stoję twardo cieknie mi z czoła,
    A tu mi dupa o pomstę woła,
    Ludzie mnie cisną, ludzie mnie pchają,
    Mówię Im ciągle, niech uważają.
    Z tego wszystkiego nie wytrzymałem,
    I nagle w sklepie ja sam zostałem.
    Dziś jestem Panem w swojej łazience,
    Papier do dupy trzymam już w ręce.
    Na pewno nigdy bym go nie dostał,
    Gdybym się w sklepie wtedy nie posrał...
  10. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu, Siema Balbina   
    Siema Balbina
  11. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Moonka za aktualizację statusu,   
  12. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu, Zocha wysyłałeś smsy do mojej żony kurwa. Pisałeś, że rucham jakieś dziwki kurwa. Mas   
    Zocha wysyłałeś smsy do mojej żony kurwa. Pisałeś, że rucham jakieś dziwki kurwa. Masz dowód kurwa szmaciarzu ?! Mam ci kurwa spalić włosy jak na woodstocku ? Mam ci kurwa zrobić pryngież na goglach kurwa dziwko ??
  13. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Moonka za aktualizację statusu,   
  14. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu, Frytki Belgijskie   
    Frytki Belgijskie
     
  15. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Moonka za aktualizację statusu,   
  16. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od DJ Odparowana Cytryna za aktualizację statusu, Frytki Belgijskie   
    Frytki Belgijskie
     
  17. Like
    OstrzeArmagedonu zareagował na horsii za aktualizację statusu, top heh   
    top heh

  18. Like
    OstrzeArmagedonu zareagował na Astronauta za aktualizację statusu, G   
    G

  19. Haha
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Hajt za aktualizację statusu,   
  20. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od OBERSTURMBANNFÜHRER za aktualizację statusu,   
  21. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na OBERSTURMBANNFÜHRER za aktualizację statusu, Na osiedlu grasuje gej   
    Na osiedlu grasuje gej
  22. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od PIJANA POWIETRZEM za aktualizację statusu,   
  23. Thanks
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od PIJANA POWIETRZEM za aktualizację statusu,   
  24. Haha
    OstrzeArmagedonu zareagował na eneduerabe za aktualizację statusu, Why   
    Why

  25. Like
    OstrzeArmagedonu dostał reakcję od Moonka za aktualizację statusu, "Siła człowieka nie polega na tym, że nigdy nie upada ale na tym, że potrafi się podn   
    "Siła człowieka nie polega na tym, że nigdy nie upada ale na tym, że potrafi się podnosić."
×