Jump to content

Haze

Tester Substancji
  • Content Count

    302
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Haze last won the day on January 11 2020

Haze had the most liked content!

About Haze

  • Rank
    Weekendowy Entuzjasta Władka
  • Birthday 01/04/1998

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

3,115 profile views
  1. @Synthetics.proakurat się znalazłem w grupie opóźnienia 😄 liczę na was chłopaki, ze wszystko wyjdzie na 0
  2. @kajabuza allegrowicza polecam u mnie wszystko śmigało + sorcik dobry
  3. To na kogo sie głosuje zależy od naszego interesu Choćby i był kamdydat najlepszy jakiego sb mozecie wyobrazic vs Duda pomijajac, ze. Duda ma głosy starszych osob chodzacych do kosciolka + ogladajacych TVP , sluchajacych Radio Ma Ryja To taki ojciec ktory ma x dzieci i bierze na nie hajs mysli : Duda: Andrzei ty to rzadzisz zaiebiscie nawet palcem ruszyć nie musze a hajs sb zbiorę , dawaj bony dawaj wyprawki ja sb browara bd pił bo w końcu sie nacharowałem zeby te dzieci spłodzić wasz kandydat : Może mi Zajebie 500 + na dzieci ! ,do roboty mnie kur** wysle, c
  4. Dla mnie to bardziej słabe zachowanie monstera, ze skoro oficjalnie sie zawinal a nie ma info na stronie + dalej mozna skladac zamowienia to jest troche smieszne, ze zeby wiedziec co sie dzieje z V zamiast info na własnej stronie dać to daje je na forum @Marian.zam3 za bledy aie placi, ale takie jest ryzyko. Tez 2 x Exit Scama dostalem, ale z powodu "uczciwości" V a nie z braku info
  5. Ogólnie mówiąc jak ktoś chce wybierać kto ma dostać albo nie dostać sampli to proponuję, żeby zakupił na własny koszt trochę materiału, i strzelił posta, że rozdaje sample - i niech wybiera kogo chce, jak chce, ile i co chce wysłyłać . A póki jest to dobra wola Jokera niech V decyduje... a jak ktoś nie dostanie to się nie obrażać bo w końcu i tak wy za to nie ponosicie kosztów, uda się następnym razem @EmaJuŻbEzBana Dzięki za wyróżnienie na liście tych którzy by mieli dostać, ale ww. rozwiązanie wdg mnie jest bardziej sprawiedliwe - nawet jakbym wdg Jokera na nie nie zasłużył to i tak
  6. @jokerrc.net Wbijam się Hexen oraz NEP
  7. @Kierownik Budowy dziękuje sklad : Czosnek – 25%, sól, gorczyca, kwas: kwas cytrynowy, owoc jałowca – 4%, pieprz czarny, kolendra, cebula, chili, papryka słodka, cukier, bazylia, majeranek, ziele angielskie, cząber, rozmaryn, szałwia, liście laurowe, oregano, tymianek, mięta. No to moja nominacia leci do @luks1985 czekamy na coś pysznego
  8. KARKÓWKA Z GRILLA SKŁADNIKI MIĘSO Karkówka Big Crystal MARYNATA Prymat Chili Pieprz Cayenne Czosnek Marynata Staropolska Olej PRZYGOTOWANIE -Pokroić karkówkę na mniejsze części -Rozbić młotkiem lub skruszyć kartą kredytową jak komu wygodnie byle by kawałki nie były za duże -Przygotować marynatę można dodać wszystkie przyprawy, które lubicie -Zamarynować (nasmarować kawałki przygotowaną marynatą) -Włożyć do pojemnika -Odstawić na jakiś czas do lodóweczki, żeby się przegryzło (ja robię zawsz
  9. #Wojtnaprezydenta !!!! Ale by było dobrodziejstwo w Polsce
  10. Produkty pokupowane, ślina z mordy zeby tego nie zjesc bo myślałem, ze to kwestia czasu zanim nominacje dostane a tu nici z tego Licze na was chlopaki
  11. @Joe zarzuć jakimś zdj tego sortu
  12. @NoMercy nie wale w sensie juz od dluzszczego czasu zadnego dobrego chlora nie sniffowalem - no i mamy odpowiedz czemu sie takie cos dzieje pytam tylko czy skoro jest tak jak jest, to warto isc do kogos zeby to jakos ratowac w poczatkowej fazie ew nie robic nic bo to i tak sie rozjebie na amen
×
×
  • Create New...