Skocz do zawartości

pazyfea

Memberzy
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Czas Online

    5d 17g 55m 1s

O pazyfea

  • Ranga
    Podglądacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

175 wyświetleń profilu
  1. BESTCHEM.NL - WITAMY - INFO - GŁÓWNY

    Ciekawe czy best tez tak spamuje zagranicznym vendorom jezeli paka na drugi dzien nie przychodzi XDD
  2. Ato*Chemica**.nl

    Tu masz
  3. 3 EMC BESTCHEM.NL

    Ta substancja nauczyła mnie pokory co do rc'ków i dobrze w sumie. Po balowaniu z piątek na sobotę i przeruchaniu sporej ilości tego były niezłe jazdy Start balowania to około 21 godziny gdzie poleciała bombka 200mg. Super zajebiście mega eufo no nie do opisania na równi z uwa101 albo i nawet lepiej. Następne już leciały szczurki po około 3h od pierwszej bombki lecz niestety szczurki troche za szybko były dodawane do zwiekszenia fazy i coraz większej i większej aż w końcu koło 1 godziny była pizda taka że udawalem ze ogarniam ale zarazem tak se kminiłem co oni do mnie mówią. Obraz przyciemniony ledwo co widziałem w ogóle na oczy Niby uczułem się fajnie ale ... kurde ciężko to opisać słowami totalny nie ogar mówiono coś do mnie odpowiedziałem normalnei jak człowiek a po chwili się zastanawiałem o co chodzi tu wgl xD Z balangi wróciłem koło 7 rano (jak wszyscy) obraz totalnie ciemny i punktowy widziałem tlyko to co przed sobą a boków w ogóle. Do domu miałem z 300metrów ale 3 razy wpadłem do rowu bo nie zauważyłem że zboczyłem z drogi. Dziwne uczycie mózg jest powiedzmy "trzeźwy" rozumiem że jestem na bombie ale nie moge ogarnąć wzroku. Wszedłem do domu walnąłem głową w drzwi bo wydawało mi się że dalej one stoją a one były tuż tuż przede mną Zasnąć oczywiście nie mogłem chodź aż tak źle nie było z tą stymulacją bałem się tylko o te oczy bo mniej widziałem niż ostatnio (bo dwa dni temu też tak miałęm tylko mniej) lezałem tak do 11 godziny mówie może już będize okej od ostatniego szczurka przecież mineło jakies 6 GODZIN. A tu dupa ide po coś do jedzenia i nie moge dojść do kuchni bo mnie floga po scianach i nie miałem koordynacji ruchowej jak i wydawało mi się że coś dalej jest a to było blisko XDDDDD Zjadłem zasnąłem. Spałem do godziny 18 budze się nadal nic nie widzę (Tak około 90% ciemniejszy obraz niż normalnie czyli praktycznie ciemność) ale już w miare do łazienki mogłem dojść xD Polezałem do około 22 (Już obraz trroche sie rozjaśnił) i zasnąłem w niedziele rano już wszystko okej ale miałem cały dzień dobry humor witaminki cały dzień i dzisiaj już też spoko i nadal mam dobry humor haha xD Jak widać substancja nie dla mnie bo za łatwo przesadzić chodź te poczatki są mega POLECAM SUBSTANCJE w 100% MEGA JEDNA Z NAJLEPSZYCH OD OKOŁO ROKU! Szczurki osiedlowe potwierdziły zajebistość substancji To tyle ode mnie chciałem to opisać bo może ktoś miał podobnie haha Pozdro !
  4. Ato*Chemica**.nl

    Vendor 100% kompetentny wyobrażam sobie jego zdziwienie gdy to się stało Pewnie bardziej się wkurwił nie na to że stracił towar tylko że klienci będą nie zadowoleni. Współczuje i mam nadzieje że złodziejowi karma przyniesie to co najgorsze Pozdro!
  5. BESTCHEM.NL - WITAMY - INFO - GŁÓWNY

    Pany zastanawiam się dlaczego 3emc na niektórych nie działa? xD Ja seratonine mam na poziomie zera bo dwa trzy razy w tygodniu potrafie sobie zabalować i 3emc mnie kara jak uj. A daje czasami w kapsulce 200mg co raz na rok coś weźmie i ni chuja nic go nie klypnie prawie "lekka faza" wkurzony dałem do kapsulki 350mg "utrzymanie lekkiej fazy" jakim cudem mi powiedzcie (i to 3 osoby już tak miały haha ) XDD Nie moge zrozumieć xD
  6. 3 EMC BESTCHEM.NL

    Mnie tam i oral i sniff uszczęśliwiał od środka że myślałem że sam siebie z gwałcę taki szczęsliwy byłem a i libido to hohohoho bez maczety do mnie wtedy nie podchodzić
  7. 3 EMC BESTCHEM.NL

    No sorciki zajefajne ale uwaga po skonsumowaniu <sporo nie ważne ile XDD> bombek + sniffków z rana jak wstałem miałem obraz przyciemniony o 50% po bokach nie widziałem tylko przed sobą przeszło około godziny 16 dziś Troche sie wystraszyłem ale później zacząłem się z tego ziać
  8. 3 EMC BESTCHEM.NL

    O skubany ten to ma oko 28,1 z workiem GRATKI!
  9. 3 EMC BESTCHEM.NL

    uuuuuuuu ciepło
  10. 3 EMC BESTCHEM.NL

    Blisko
  11. 3 EMC BESTCHEM.NL

    Po pół wez uwa i emc bo obydwie substancje zniszczyły konkurencje w 2017
  12. 3 EMC BESTCHEM.NL

    No niby crystal ale jak widać to jest sprasowany powder, ale nie przeszkadza mi to ważne że klepie niemiłosiernie haha
  13. 3 EMC BESTCHEM.NL

    Czy mówiłem już że bestuś to najlepszy vendor w polsce? Ciekawe kto zgadnie ile tego tutaj jest Skala błędu ~~ 0,2 haha Kto zgadnie dostanie sampla do @Bestchem haha (żeby spin nie było żartuje no chyba że sie zgodzi ) Żeby nie robić spamu odpowiem temu kto zgadnie
  14. Ato*Chemica**.nl

    No w porównaniu do klefa to sporo ciężej ale da się po skończeniu gieta od 15 do 21 zasnąłem bez wspomagaczy około 3
  15. BESTCHEM.NL - WITAMY - INFO - GŁÓWNY

    nie ma porównania kiedyś często zamawiałem od pasjo bo nigdy kantów nie robił i kontakt był dobry (no i może nadal jest nie wiem) nic do pasjo nie mam: Ale Best nie ma konkurencji na rynku, dogadasz się, ceny niższe o 30% od konkurencji a jakościowo 30% lepsze. Ja może przestane tego Besta tak wychwalać bo sobie pomyślą że wykupił mnie haha
×