Celebryta

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    13d 17g 29m 40s

Reputacja

35 Bardzo dobra!

3 obserwujących

O Celebryta

  • Ranga
    Narzeczony Marysi

Informacje o profilu

  • Płeć Kobieta
  1. Analog Alfa Pvp Vapoo

    Dałem szczurkom i oni testują to Sniff mogą wogule to wrzucać do labo Sniff??  I czy odczynnik jest aktywny metoda Sniff chociaż trochę?  Czekam na odpowiedź z góry dzięki :)? 
  2. Bakuś

    Jak dla mnie niesamowity monarz ja wrzucać kapke na początek szluga jak idę jarac i ogień mocny stoned uwala ostro a jakie gastro hah polecam dla weteranów
  3. Demoon Ogólne info

    Demon gołąb wylądował zajebiscie wszystko jak zawsze kontakt pakowanie dzięki za sampla jeszcze dodatkowo 4cmc r83 miażdży ale o tym w temacie może w weekend czasie recki wczoraj tak mnie po pijaku pokarało Blue że masakra ą dziś do roboty hah  Miłego dnia wszystkim!.  Pozdro Demon 
  4. Analog A-PVP

    Polecam na Maxa kozacki odczynnik dobry dym świetnie się topi i moc ah tak moc!!  Jestem mega zadowolony tylko tutaj pobierać ten Analog! 
  5. Demoon Ogólne info

    A Zajebisty kontakt super pakowanie z Demonem można się super dogadać kozackie gratisy i 4cmc r83 i fire 3cmc boruta też ma Maxa trzyma poziom  Polecam naprawdę na Maxa zakupy u tego Vendora paczka w 24h!!  Polecam najlepsza w smaku maczanke Blue nigdzie nie znajdziecie takiego smaku!! 
  6. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    Ja od zawsze współpracuje z Vipem i teraz kiedy miałem straszny problem w życiu Poprosiłem o coś Vipa i VIP mi strasznie pomógł zachował się naprawdę na Maxa najlepiej w życiu bym nie pomyślał że ktoś kogo nie znam może mi tak pomoc  VIP to człowiek z którym się zawsze dogadasz jest na Maxa dla ludzi czyli dla nas zapraszam na zakupy Vendor nr 1!!!!  Wszystkie 3cmc i maczanki pp przerwie niszczą!! 
  7. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    Bardzo bardzo ale to bardzo Zadko :)) 
  8. Demoon Ogólne info

    Wiosna Demon tak jest!!  Naprawdę nie wiem jak ci dziękować za tak pomoc i wyrozumiałość!! Vendor nr 1!!  Pozdrawiam z całego serca! 
  9. Młot Thora- recenzja

    Ostatnio mnie pokusiło no 3cmc się skończyło i poszedłem do stacjonary gówno niesamowite spływ jakiś słodki zero czegokolwiek aaaaz sie wkurwilem to pisząc że kasę wyjebalem w błoto naprawdę więcej nie odwiedzę tego działu na forum hah
  10. 4CMC HQ

    No mega rozwaliło na kanapie szczękę wygielo obraz latał ale tolerka prawie zerowa wtedy Pana dzwoniła a ja leżałem sobie w najlepsze Sniff Bolesny mega to potwierdzę ale spływ i gardło Relax jak dla mnie jak 3 ja tam szlugi jaram normalnie heh niewiem ocb hah 
  11. Legal Analog Viagra

    Libido nie podbija to jak działa? 
  12. 4CMC HQ

    250mg per sniff i zrobiło konkret robote później dorzutki po 300mg i dawało naprawdę taki sam nie ogar jak na początku  Per oral to jeszcze sprzed przerwy 400mg i nie mogłem po Pannę na przystanek wyjść hah
  13. Konkurs

    Dziękuję bardzo chyba pierwszy raz coś wygrałem w życiu raz na festynie osiedlowym powiedzieli ze wygrałem DVD zadowolony biegnę na scenę a tu mówią że pomyłka i sąsiad chuj społeczniak wygrał :)))  Co do zabawy to przejrzałem temat i właśnie nikt 3 nie podała mówię a napisze napewno nie wygram hah :))  Dzięki jeszcze raz powodzenia wszystkim w dalszej zabawie u gratuluj ę@karmazyn516 Karmazynowy gratuluję coś mi się spieprzylo i nie mogę usunąć pozdro
  14. 4CMC HQ

    Dostałem gratis gięta po przerwie od Vipa  Trzymaj poziom mocny nie ogar naprawdę polecam Chodź według mnie VIP to 3cmc kozackie jeszcze musieliby popracować poszukać więcej 4cmc  Ale śmiało pobierać po przerwie jak ktoś się zastanawia :)! 
  15. 3CMC MICRO

    Przed przerwa dostałem średniej jakości w dodatku już prawie w postaci sypkiej teraz po przerwie sort super kryształki micro ale spore eleganckie moc super wylew euforii chęć do robienia wszystkiego elegancko  Polecam ten sort po przerwie w chuj lepszy niż przed!