BlondCoco

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    3
  • Czas Online

    48d 23g 28m 49s

BlondCoco last won the day on Mar 30,

BlondCoco had the most liked content!

Reputacja

93 Kozacka!

8 obserwujących

O BlondCoco

  • Ranga
    Podglądacz
  • Urodziny 19.02.1998

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta

Ostatnie wizyty

2673 wyświetleń profilu
  1. Już niedługoo!!!
  2. Demonie odpowiesz proszę na mojego maila z poniedziałku? Na tym dorotkowym mailu juz tyle czekam, prawie miesiac. Piekło chyba bardzo zajęte
  3. U was tez pada snieg ? <_< ale mi wiosna yhy 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  %s więcej
    2. AngellaRebella

      AngellaRebella

      W świętokrzyskim tez rano było biało....ale juz jest cudnie....:okulary:

    3. Miziak

      Miziak

      Po 2 dniach z cmc  zawsze poada przed oczami mi  snieg, cały  rok :E

    4. BlondCoco

      BlondCoco

      Zachodniopomorskie  @luks1985  ;) bialo nie bylo cale szczęście chwile padalo ale i tak mi sie to nie podoba DAWAC LATO

  4. oo tak mialam dokladnie ten sam problem spisz przy zaslonietych oknach? chociaz uwielbiam ciemnosc to jak musze wczesnie wstac nie zaslaniam ich i gdy sie ockne zeby wylaczyc budzik to nakurwiajace w oczy slonce mnie rozbudza ale u Ciebie moze to nie zadzialac http://michalpasterski.pl/2008/09/wstawanie-a-fazy-snu/ http://michalpasterski.pl/2008/06/jak-wstawac-wczesnie/ polecam tego goscia
  5. @Azymutka
  6. Nagroda dotarła, dzieki predi co tu duzo gadac, właściwa osoba na właściwym stanowisku i tyle
  7. 254 była blond króliczką i jadąc swoja audi tt rs pomyliła hamulec z gazem
  8. nie mam pojecia ale co mi tam strzelam ze 4kg
  9. wiadro oczywiście ranny ptaszek czy nocny marek
  10. Gratki i brawa dla wszystkich Nacykalam i wyslalam tyle fotek, zastanawiam sie czemu akurat to @ErgePL mowil ze lipne zdj bo kłódki milosc itp nie pasuja ani troche Ha! i co? @keep it pale przypomnij mi o co my sie zakładaliśmy? hm?
  11. Napad na chinska restauracje ulice obok mojego domu spokko, psiarnia wszedzie, helikoptery wszedzie, obława w mieście 

    @keep it pale

    Zabieraj swoje gta in real life, jebac wracam do polski...

    1. Pokaż poprzednie komentarze  %s więcej
    2. Hakuna Matata

      Hakuna Matata

      Hehe możliwe se chuck noris sie tam ukrywał i wkoncu ktoś go dojrchal hehe

    3. BlondCoco

      BlondCoco

      teraz z domu nie wyjde po zmroku 

      hahah tak, Chuck Noris, to na pewno on :chong:

    4. Hakuna Matata

      Hakuna Matata

      A teraz zamiana chuck dziobie bociana ;)

  12.  

    sluchaj tego, hahaha

    GTA, GTA

    hahaha nie zapominaj jak w GTA

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  %s więcej
    2. BlondCoco

      BlondCoco

      Wracam za tydzień chyba a co? 

      nie mow żeś się stesknil :tulimy:

    3. damian3274656

      damian3274656

      Idę na ulicę poćwiczyć wtf i tak jestem na ulicy :E

       

    4. keep it pale
  13. @k1a2m3i4l5 Ja wlewam jak zwykły lq bez rozcienczania, ale lipa jest jak sie zapomni co sie jara..... a jesli chodzi o sprzet to przeciętny mod 75w
  14. @Azymutka @nabijajwiadro wiecie co dobre Lubi dymu dotyk, dymu zapach, jebać shoty
  15. Misza taki sobie nawet nawet ale waikiki ma ten power bardzo ciekawy produkt