BlondCoco

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    38d 20g 57m 15s

Reputacja

73 Kozacka!

7 obserwujących

O BlondCoco

  • Ranga
    Podglądacz
  • Urodziny 19.02.1998

Informacje o profilu

  • Płeć Kobieta

Ostatnie wizyty

1592 wyświetleń profilu
  1.  

    sluchaj tego, hahaha

    GTA, GTA

    hahaha nie zapominaj jak w GTA

     

  2. Nie można wyświetlić tego posta, ponieważ znajduje się na forum, które wymaga co najmniej 1 napisanego posta, żeby można było je przeglądać.
  3. Sztywny Misza Liquid

    @k1a2m3i4l5 Ja wlewam jak zwykły lq bez rozcienczania, ale lipa jest jak sie zapomni co sie jara.....  a jesli chodzi o sprzet to przeciętny mod 75w
  4. Czego słuchasz ? ( Muzyka )

    @Azymutka @nabijajwiadro  wiecie co dobre    Lubi dymu dotyk, dymu zapach, jebać shoty
  5. Sztywny Misza Liquid

    Misza taki sobie nawet nawet ale waikiki ma ten power bardzo ciekawy produkt 
  6. BDMP

    @StaryWyjadaczSmakołyków:) bdmp+mpep ? powiesz cos wiecej? jakie dawki ,  efekty, sposób podania, czas dzialania?   
  7. Ej dżejson! Wiesz ze przegrasz zakład? 

    https://m.imgur.com/a/mRvjT

    1. Pokaż poprzednie komentarze  8 więcej
    2. keep it pale

      keep it pale

      :E

      no to 

      w kolejnym epizodzie może się uda, taararara :E

      ps. te zdjęcia Twe są powiem Ci urzekające, mają coś w sobie i oddają klimat.

      @BlondCoco

      ;>

    3. BlondCoco

      BlondCoco

      Dobra jak sie okaze ze w fotografii jestesmy ciency jak sik pajaka to sie dzielimy 50/50 robieniem obiadkow i reszta

      I dziekuje bardzo staralam sie ^^ czekam na twoje fotki

    4. keep it pale

      keep it pale

      dobera dobera

      :) :):E:E 

  8. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    Vip-sampl 1
  9. "To czy to?" - Magiczne dylematy

    Barca! Blondynki czy Brunetki ?  
  10. Czego słuchasz ? ( Muzyka )

      Ten utwór + china white + wanna pełna wody 
  11. MDPT(tBuONE) D-Tertylone

    zaczelam od 50mg i nic sie nie dzialo, jeszcze mniejsze?  wole zebys nie mial racji bo to by oznaczało ze zmarnowalam 0,5g 
  12. MDPT(tBuONE) D-Tertylone

    @Miziak 200mg oral i powtórka w tej samej ilości 30 minutach, nie zadziałały na mnie nic a nic (marna tolerka) wiec chyba duzo. Jedni mowia ze aktywny ale slabo inni ze wcale, dziwna sprawa
  13. BDMP

    Jeszcze sie za to nie zabralam, tez czekam na info. Jak nie aktywne to szkoda nosek brudzic. Ktos jeszcze sprawdzal? No wierzyć mi sie nie chce ze 3 z 6 sampli to lipa
  14. dzień dobry, halo TVN, actimel łuuuuuuhuuuuuuu