Illuminative

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    37d 23g 54m 21s

Reputacja

3 Neutralna

O Illuminative

  • Ranga
    Podglądacz
  1. Demoon Ogólne info

    Moze Masz za duzo tolerke na hexie i nie dziala ale Kumplowi jak dalem Sampla 0.2 to 2 dni latal  
  2. Demoon Ogólne info

    Doszlo R83 i Boruta R84 w ladnych krysztalach i twardych Jak Fire Plus Sample 0.5 Freedego  HExenu Petardy <-- Deugostowal ktos juz Tego Hexena ? CHetnie bym go sprobowal ale nie wiem jak dawki plus hexen bede walic 1 raz wiec niechce sie przejechac  
  3. Demoon Ogólne info

    4 cmc  Ankou 4 cmc Boggart 4 cmc Anbadon 4 cmc   Astaroth 4 cmc Ezakiel
  4. Demoon Ogólne info

    Czemu niby to co doszlo to nie fire jakies szczegoly ?
  5. Demoon Ogólne info

    @Demoon Przydalo by sie info kiedy behemot bedzie na pokladzie 
  6. 3 CMC Boruta

    2 razy zamiawiana boruta i 2 razy w krysztalkach  a jak byly troche wieksze kamyki to rozwalaly  sie w palacach  a co to gratisow to tylko dobra wola demona ze dodaje do kazdego zamowienia 
  7. Demoon Ogólne info

    4-mpd testowal ktos co moge po tym sie doczekac ?  i Prosze o opinie 4 cl -pvp czy odrzuca mocno przy snifie  ?  
  8. Demoon Ogólne info

    Co do sortow to @gks132 Ma racje pomimo niskiej ceny co jest plusem  Mix: 100MG(Boruty,Fire,Hell) Porobil na 4 h bez checi dorzutki  Ostatnie Ketony brane  z 1 tydzien temu ale Prosze sie ty nie sugerowac bo poprostu jestem badzo podatny na te substancje nawet w ciagach po 3 dni
  9. Demoon Ogólne info

    w Tym co pisalem to nie sciemniam poprsotu Znajomemu Da;em Sampla i Opisal Co sie zmienilo rzadko co wali Ketony  a co do anolgu anolgow to wiem dlatego ja Nie walilem a co do tego ze anolog na bolu glowy to chetnie poczytam
  10. Demoon Ogólne info

    Recenja 2-NMC Nie Moja// Specyfikacje Badacza: 3miechy Brak b-k Tylko feta okazyjnie Ilosc: 0,2 G Sampel Demon.co Dwaki: sadze ze 200 mg Poczatkujacy // Zwansowany Mysle ze niema co siadac do tego specifku // Ladowanie: 5-10 Min  Objawy u Pacjenta :  Gadatliwosc/Nadpobudliwosc/Gonitwa Mysli/Pracie na dorzutke choc Choci nie duze
  11. Demoon Ogólne info

    Paka Dotaral To Co Powino znajduje sie Pan @SKO Dal Zdjecie Boruty i Fire Wyglad tak sam ktore posiadam do badan  Plus zapach boruty strasznie intensywny  P.S Gdzies 22 Zdam relacje boruty i fire w mixie sadze ze bedzie taka sama moc jak na poaczatku Chociaz po tym zapachu boruty mysle ze bedziesz wiekszy matrix  
  12. Demoon Ogólne info

    Powiem Ci Dzis jak wyglad i moc bo w rekordowym czasie paka wyladowala Kolo 20 powina byc skromna recenzja brouty/hella/fire
  13. Demoon Ogólne info

    To jak piszesz ze zjawy  i takie wykrety to jednak chyba sobie odpuszcze Probowanie 
  14. Demoon Ogólne info

    3# Pytanka Czy paczkomaty obsluguja w sobote ? Dal by ktos opinie przed atakami na opinie 4cmc /helu ?  Dal by ktos szczera opinie na temat tego calego "U" czy ktos kto walil przewaznie emke//cmc'cki dosc silne stimy ktorego tak naprawde nie wiem czy byly i troche zryta psycha podejdzie normalnie do tego u i czego oczekiwac ?
  15. Demoon Ogólne info

    Czy Konta sa nie aktywne , czy  jeszcze jest  brak mozliwosc zalogowania na strone ?