Skocz do zawartości

Duleb

Memberzy
  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Czas Online

    9m 20s

1 obserwujący

O Duleb

  • Ranga
    Podglądacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Ostatnio na profilu byli

303 wyświetleń profilu
  1. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    @luks1985 No 2 tyg byly bo byl koniec kwietnia wtedy i zjadlismy 6g 4cmc na 4 glowy. Przed tym ponad miesiac i tez 4cmc. Nie pamietam ale chyba bylo 5g na 3 glowy . Ogolem nie wpadam w ciagi bo to nie ma sensu, a bawie sie jak jest okazja, nie dluzej jak 1dzien+1noc.
  2. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    Wczoraj ok 15 zazucone ze znajomym 3BMC ja 120 oral on 120 sniff. Znajomy czekal i czekal a eufo o ktorym mu mowilem a doswiadczyl tylko speeda. Namawialem go do bombki ale on nie jest do tego przekonany i zawsze wszystko sniffuje. Kiedy mi juz wchodzila euforia to on byl tylko zespeedowany. Nie mialem ochoty z nim gadac tylko lezec i slucham muzyki zamiast "jego pierdolenia" Kiedy po ok 2h zeszla mi euforia zostal speed, zachcialo mi sie gadac i latwo wypwiadalem to co mialem na mysli. Po hexie czy mdphp zazwyczaj sie zacinam i mam cos w glowie a nie wiem jak to powiedziec, tutaj cos pomyslalem i od razu to mowilem co mi sie spodobalo. Troche posiedzialem na tym speedzie az namowilem go do sprobowania bombki. Poszla druga porcja taka sama. Tym razem znajomy doswiadczyl eufori, fajny humorek i wgl. U mnie nie bylo czystej euforii jak na poczatku tylko bardziej takie eufo+speed 50:50. Fajny odczynnik bo nie ma parcia na dorzutke. Po drugiej porcji zaprzestalismy badan, chodz druga porcja odbyla sie ok 18:00 to do 4 nad ranem zaden z nas nie mogl zasnac, potem normalnie jak reka odjal. Mysli odeszly, zmeczenie weszlo, polozylem sie i od razu usnalem. Ogolem polecam ale na maratonach radzilbym uwazac, korzystac z glowa!
  3. BESTCHEM.NL - WITAMY - INFO - GŁÓWNY

    Polityka sklepu bardzo mi sie spodobala gdyz mozna tu dostac cos nowego, cos dzieki czemu ulubiony cmc moze zamienic sie w cos innego. Niebawem skusze sie na emc
  4. BESTCHEM.NL - WITAMY - INFO - GŁÓWNY

    Zauważyłem że lekko podskoczyla cena 3bmc i 3emc
  5. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    @Edson Ja mówiąc o spidzie miałem na myśli stymulacje po zakończeniu się tej "głównej fazy". Nie jest tak ze czujesz się jakbyś przyjebał Henryka czy efylon. Taka faza również pozostaje np pod koniec działania 3CMC, tylko że tutaj było to trochę bardziej odczuwalne.
  6. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    Koniec weekendu wiec wypadaloby cos skrobnac na temat tego odczynnika. Bardzo ladne matowe biale krysztalki, twarde, pod karta strzelaja. Na srednio+ wybitej tolerce 70mg rozpuszczone w coli smak znosny. Jak juz sie zaladowalo czuc bylo takie rozleniwienie i tak jakos milo sie zrobilo. Szczerze po tym na nic wiecej nie liczylem wiec kiedy juz oral sie zaladowal mialem przygotowanego ok 50mg sniffa. Brak szczypania co mnie zdziwilo ale jednoczesnie ucieszylo. Jak to weszlo po chwili no to dopiero mozna mowic o fazie. Euforia inna niz po CMC MEC CEC. Ogolnie przy takiej dawce sniff+oral nie liczylem ze zrobi sie az tak dobrze i na az tak dlugo. Po zejsciu eufo zostal stim, ale nie byl on jakis okropny, do zniesienia. Od podania oral do konca efektow minely jakies 4 godziny, a po jakos 5 godzinach juz slodko spalem. Nie bylo zadnego wspomagania benzo, po prostu czulem zmeczenie, polozylem sie i zasnalem. Parcie na dorzutke jest wtedy jak schodzi eufo a wchodzi stim, jednak wystarczy nie dorzucac a potem stim zejdzie i zmeczenie zrobi swoje. Nastepnego dnia po ok 8 godzinach snu rano w ogole nie czuc takiego kaca jaki bywa po CMC i braku checi do zycia co jest bardzo duzym plusem. Mozna normalnie jesc i zrobic co trzeba bylo, ale moze to wynikac z malej ilosci jaka zostala przetestowana, inaczej mogloby byc gdybym lecial na tym cala noc. Dorzutki dzialaja . Odczynnik bardzo polecam, na pewno czesciej zagosci w moim labie. Fajna odskocznia od tego co oferuje 90% ryknu nie tylko ze wzgledu na to jak ekonomiczne (jak na euforyki) to jest tylko rowniez ze wzgledu na inny profil dzialania
  7. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    Nie każdy ma chęci i możliwość testować w środku tygodnia jak np ty. Poczekaj do weekendu
  8. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    Krótki czas działania tak samo jak szybko rosnąca tolerancja jeat charakterystyczna dla ketonów. Nie wyjebie nas na cały dzień oraz nie będzie za każdym razem jak za tym pierwszym. Rozumiem gdyby to było CMC, ten odczynnik ma poznany profil działania i z reguły ocenia się aktywność i czy profil jest euforyczny czy jest nutka speeda. 3BMC jest nowością na rynku i wypadałoby skrobnąć coś więcej jeżeli zgłosiło się po sample i w dodatku vendor obdarował pokaźnym samplem.
  9. 3 BMC CRYSTAL BESTCHEM.NL

    Nie że czepiam się czy coś ale skoro vendor daje 1 gram jako sampla to raczej na to żebyś dogłębniej przebadał odczynnik. Nie ma tu w zmianki o dorzutkach czy struciu, samopoczuciu następnego dnia. Jest same lanie wody. Jakby vendor chciał masę pozytywnych opinii to by powysylał próbki po 0.2 i dostałby masę opinii takich jak napisał @Ketamin
  10. Kolekcjoner.** - wątek główny

    Ja ważyłem i było 0,5 z workiem. Fakt mega wydajne. Kolek kiedyś miał MDPHP tylko białe, według mnie lepsze od tych brązowych teraz. Funky daje fazę mega podobną do kolkowego MDPHP. @Mr Worse Grzebień lajtowa maczanka, raczej nie dla zaawansowanych którzy szukają kary. Jednak początkującego pokarała. 2 duże buchy i bad trip. Trzyma około 40 minut. Mogę polecisz sztywnego miszę. Typowy upierdalacz i czas działania na mnie to było ponad godzinę ale ile dokładnie to nie pamiętam. Jak ten czas szybko mijał /edit A jeżeli potrzebujesz coś mocniejszego to konkret powinien cię zadowolić
  11. Predator-Rc Ogólnie

    3CMC u ciebie za 10g - 430zł 3CMC u ozz.cool za 10g - 240zł
  12. Kolekcjoner.** - wątek główny

    Nie powiem ci na czym jest funky ale powiem ci ze mocno klepie Dawki 20mg robia swoje. Przyjmowane klasycznie sniff, ale strasznie zapycha kichawe. Raz mialem taki przypadek ze nastepnego dnia wysmarkalem bialego gila, jednak nie byl juz gorzki ani nic. Tak jakby czesc towaru, ta nie aktywna sie nie rozpuscila.
  13. Kolekcjoner.** - wątek główny

    Dwa tygodnie temu czwórka jak na taką cenę bardzo wysoka jakość, ale strasznie zapytała kichawe ;). Mleczny lekko przezroczysty duży kryształ połączony z kilkudziesięciu małych kryształków
×