Skocz do zawartości

dzontyd

Memberzy
  • Zawartość

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Czas Online

    4d 9g 34m 26s

1 obserwujący

O dzontyd

  • Ranga
    Narzeczony Marysi
  1. Temat Ogólny

    vendorze chce zlozyc u ciebie duze zamowienie, przez pacz*****. To jest jedyna metoda ktora mi odpowiada, na dom nie moge. Ale boje sie ze paczka znikinie przez ten wasz komunikat. Nigdy nie mialem problemow z zoltkami pasjo, pred, atom wszystko zawsze sprawnie dochodzilo xD Mozecie mi jakos zagwarantowac ze nie bedzie problemow\? Poprostu nie moge sobie pozwolic na wtope, chodzi o zamowienie +100g ps: jak co u zoltkow mozna przeciez ubezpieczyc paczke. I moge w sumie nagrac filmiki z momentu otwierania skrytki paczkomatu xD Ubezpieczenie Paczki do kwoty 5000 zł wynosi dodatkowo 1,50 zł brutto (1,22 zł netto)
  2. 4-HO-MIPT - Tabletki

    Tak ja juz to przerabialem. 1. Mozliwe ze lekko tryptamina jest slabsza, ale watpie zeby w tym byl problem 2. Tolerancja, na poczatku zabawy z miptem pojawialy mi sie twory przestrzenne z różnymi wymiarami. Teraz juz nie mam nawet ułamka tego. 3. Pillsy na nowych zawodnikow dzialaja zajebiscie, na mnie juz tak fajnie nie. Minimum na start potrzebuje 60mg a to i tak slabo. Najlepiej 90 xD Teraz 1p lsd wpierdalam i tez przez tą tolerke slabiej na mnie to dziala niz na ziomkow
  3. Wolne żarty, pytania, spam bez warnow.

    ile srednio wynosi czas realizacji zamowienia u darka?
  4. Temat Ogólny

    Poprostu vendor moze dostal wyjebke. Jebac to opio niebezpieczna sprawa, na zdrowie wam wyjdzie. Zloze niedlugo pokaze zamowienie na ketonowca ciekawie jak sie vendor wykaze Myśle ze vendor ma szanse zostać moim ulubionym
  5. Atomchemicals.nl - P1-LSD

    zajebista substancja nie mam pytan xD
  6. atomchemicals.nl

    NO ATOM dobry vendor, ja na pewno do niego wróce
  7. skołujcie pille na 1p lsd tak jak darek
  8. Atomchemicals.nl - 3CMC POWDER HIGH QUALITY

    zwala co nie i nosa nie zapycha... Dobre ma te dojscie atom
  9. Cannas bammas Czyli trutka glowy

    Poprostu lubie firme Armanii. Wiadomo ze są zegarki znacznie lepszej jakosc. Armanii to w sumie sieciowka ale taka lepsza
  10. Ważne Informacje !!!

    Jest napisane ze zamowienia do 9 30 dzisiaj a wiara i tak pyta/sklada zamowienia. Dajcie spokoj ludziska jutro sie dogadfacie z vendiorem
  11. Cannas bammas Czyli trutka glowy

    bys chociaz zegarek armaniego dal a nie jakies gowno xD
  12. atomchemicals.nl

    u mnie brakuje opini? Wystawilem 2 a dostalem 3 produkty. Ogolna ocene wystawilem bdb
  13. Atomchemicals.nl - P1-LSD

    no tv lepiej na ho-miptcie sie oglada... Bardziej sie aktorzy wygniają. PS: pytanko do vendora te blotty maja 100ug??
  14. Alter**he**cal*.*c**

    Jezeli chodzi o 4cmc. TO chyba mają najlepsze wzgledem cena/jakosc
  15. Atomchemicals.nl - P1-LSD

    czemu mam nie porównywac jak te substancje sa podobne. I przez jaszczurow jest produkowany hompit i 1plsd. Wiec jeden kocioł pewnie xD Inne sa grzyby albo prawdziwe lsd....
×