Wyjadacz RC

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    11d 16g 49m 51s

Reputacja

21 Bardzo dobra!

O Wyjadacz RC

  • Ranga
    Kolekcjoner opakowań

Ostatnie wizyty

261 wyświetleń profilu
  1. tak za kazdym razem powinnien byc taki sam sort coś pięknego popieram słowa kolegi wyzej hehe
  2. kto . DEMOON Co M-PEP sample 0.5 g a wiec tak mi to wogole do gustu nie przypadło ochydny spływ oraz smak blee strasznie piecze dawkowanie tego cuda to 30/50/150otrzymany sampel, sniff najpierw słabe to albo na mnie tak działą hehehe w miksie z henkiem dobrze się zgrywa po ostatniej dawce myslalem ze na zawal zejde haha zjazd Koszmar Ocena 5.10 Dziekuje za możliwośc wziecia Udziału w Badaniach Pozdrawiam Demoona
  3. 4cmc

    Nazwa: 4-CMC R83 Od: Demoon Wygląd: Drobne przezroczyste microkryształki jakby stłuczona szyba i wrzucona do worka Ilość: Sample 0.5g Zapach Bardzo Kurewnie jebiący keton A więc tak siema wszystkim Chemikom i Testerom Rokruszone na drobny pył usypane 150 mg na szczurka a pomimo Mocno mojej wyje...ej Tolerki powiem krótko mega się zadziwilem hehe po wrzuceniu do probowki szczurka bardzo przekurewnie mnie wypalilo ale po zapiciu niewielka iloscia Oshee minelo gryzienie i szczypanie nosa po minieciu spływu poczułem taki straszny ból z tyłu potylicy jak by mnie ktoś na łeb zajebał wejscie przekurewnie mocne hihi powiem szczerze poczułem sie jak po spobowaniu 1 raz starej dobrej trojeczki 3 mmc euforia mnie az roznosila bardzo wielki nie ogar wszystko mi spierdalalo z oczu Lot piękny po wyjsciu z domu z koleszka wpadlem na pomysl ze przejdzmy sie do mojej znajomej to powiem szczerze ode mnie do niej max sie idzie z 15 min szlismy z 35 min hahah niewiem jakim cudem non stop krzycze do koleszki czekaj bo nie ogarniam non stop musiałem zajebac stopa achwile i się usiąśc bo pizda była nieziemska jednym słowem haha Poniżej zamieszczam zdjęcie Dziekuję Demoonie za możliwośc przetestowania tego kota 1 x nie zawiodłem się na tym r83 by może taki sort dostałem niewiem jak z 2 tyg temu zamawiałem to nie był taki sam jak ten bardziej taki lajt bo dawki sypałem po 300 mg zeby coś poczu a tu mega przegiołem na start z tą 150 mg haha Mega Lot Kosmooos Polecam szczerze Jest Moooc Auuuuuu Pozdro Ludziska
  4. Nazwa: 4-CMC R83 Od: Demoon Wygląd: Drobne przezroczyste microkryształki jakby stłuczona szyba i wrzucona do worka Ilość: Sample 0.5g Zapach Bardzo Kurewnie jebiący keton A więc tak siema wszystkim Chemikom i Testerom Rokruszone na drobny pył usypane 150 mg na szczurka a pomimo Mocno mojej wyje...ej Tolerki powiem krótko mega się zadziwilem hehe po wrzuceniu do probowki szczurka bardzo przekurewnie mnie wypalilo ale po zapiciu niewielka iloscia Oshee minelo gryzienie i szczypanie nosa po minieciu spływu poczułem taki straszny ból z tyłu potylicy jak by mnie ktoś na łeb zajebał wejscie przekurewnie mocne hihi powiem szczerze poczułem sie jak po spobowaniu 1 raz starej dobrej trojeczki 3 mmc euforia mnie az roznosila bardzo wielki nie ogar wszystko mi spierdalalo z oczu Lot piękny po wyjsciu z domu z koleszka wpadlem na pomysl ze przejdzmy sie do mojej znajomej to powiem szczerze ode mnie do niej max sie idzie z 15 min szlismy z 35 min hahah niewiem jakim cudem non stop krzycze do koleszki czekaj bo nie ogarniam non stop musiałem zajebac stopa achwile i się usiąśc bo pizda była nieziemska jednym słowem haha Poniżej zamieszczam zdjęcie Dziekuję Demoonie za możliwośc przetestowania tego kota 1 x nie zawiodłem się na tym r83 by może taki sort dostałem niewiem jak z 2 tyg temu zamawiałem to nie był taki sam jak ten bardziej taki lajt bo dawki sypałem po 300 mg zeby coś poczu a tu mega przegiołem na start z tą 150 mg haha Mega Lot Kosmooos Polecam szczerze Jest Moooc Auuuuuu Pozdro Ludziska
  5. A palonko u Demoona na początek Co Polecacie
  6. Jak i Demoona z Hexen Petarda fajne promo na większą ilość testował ktoś ta petarde
  7. @Demoon wierzę w Ciebie ale też coś mi się podejrzewanego wydaje coś długo nie odpowiadasz czyżby mam szukać nowego dostawcę ?
  8. Popieram kolegę w 100%
  9. A ja o sample się dobijam od kwietnia co tak się wychyla że na drugi dzień wyśle nawet nie racza mi odpisać na @ Ani tu na koncie .. masakra
  10. Jak zwykle ja tylko znowu nie załapałam się .. poprzez problemy z logowaniem masakra dopiero od wczoraj mi się udało wejść wkoncu na forum
  11. Od razu się pisze na 3emc strong @Best
  12. Hexen po rozgnieceniu karta ukazuje się piękny widok igielek idealnie wygląda mogę porównać nawet do mefki 4cmc Czyste przezroczyste kryształy o delikatnym odceniu lekko pomarańczowym 100mg i was nie ma Polecam
  13. Na Dopalatorze jest dział Partnerski ja miałem okazję testować ich produkty Polecam Mega Jakość 100mg mnie złamało ps byłem tak Wypierdolony jak 5 lat temu po ostatnim Pięknym 4'MMC
  14. ☆☆ Siemanko wszystkim postanowiłem wstawić tak jak umawialem się z Vendorkiem że po przeprowadzonych badaniach zamieszczę Recenzje A więc tak zaczynajmy .. Ready Goo Patman z zawitał z swoim czarnym Kotkiem co sortuje patmanowi Niespodzianki he Szczur postanowił zarzucić do probówki w moim przypadku jest to dawka Uczuleniowa 200mg no to postanowiłem zaciągnąć myszkę do probówki już po 1 min zaczolem odczuwać bardzo straszne palenie w Dziurze myślałem że nos mi wypali 3emc=Oktakogen o dziwo pomimo odrazajacego zaciagniecia odczułem po 5 min nagle wielkie czuje nagle ze zaczyna się coś dziać i nagle Ciul jak by mi ktoś obuchem w łeb zajebal hahhh Na wejściu bardzo przypomina mi stare dobre 3mmc, tylko w działaniu krótsze, odrobinę mniej intensywne, ale serio.. dużo się nie różni. Bardzo pozytywnie Tylko bardzo krótko trzyma ino peak trwał i mnie z jakieś 45 min ale dziękuję Vendorkowi za możliwość testów moja ocena brzmi 7/10 Polecam 100% hi hi To by było wszystko na ten temat elo Poniżej zamieszczam zdjęcie tego Magika
  15. 4cmc

    Siemanko Laboranci tu StaryWyjadacz 4cmc R83 ilość 1g a wiec tak zapodane 200mg na bombke i poprawione sniffem 100 mg jedynie co narzekam na palenie w nosie uczucie jak by ktoś podpalał mnie ogniem spływ znośny po 5 minutach włosy na głowie sie zjerzyly i zalała mnie Typowa Euforia z Delikatna Empatia Zero Speeda Poczułem motywacje do działania 1000 rzeczy na minute myslalem ze mnie rozerwie od środka Rozjebało mnie Konkretnie czas działania 4h ... jednym słowem Meksyk w Bani na wejsciu totalny nie ogar obraz skacze przed oczami spierdalaja mi literki na klawiaturze w laptopie he .... Zaraz biore sie za testy Freedy Dziękuje Wilkowi i Dorotce za możliwość testów :))))))))) Auuuuu jest Mooooc