rcmagical

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    40d 8g 12m 58s

Reputacja

84 Kozacka!

2 obserwujących

O rcmagical

  • Ranga
    Narzeczony Marysi
  • Urodziny 15.02.1996

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Kontakt

  • Skype GG-62232550

Ostatnie wizyty

1117 wyświetleń profilu
  1. MD PHP

    WYJEBALO Z BUTÓW tyle w temacie  Aplikacja:23:40 usypalem weza 70 mg na oko zapodane snifem Dzialanie:wystrzal dobry odczynnik do pracy fizycznej cala zmiana jebla niewiedzac ze to juz koniec tak wiec i ekonmiczne nie wystepuje ochota na dorzutki w moim przypadku Tolerancja:tylko jarane wiec znikome Polecam z reka na sercu wprawionym w boju zawodnikom;)
  2. NM-2201

    Nm-2201 dobry odczynnik po zapaleniu 2 dziopek w proporcjach 1:10  wywyoluje u mnie stan rozleniwienia z poprawa humoru  Polecam dla poczatkujacych
  3. rc-che*****.o**

    kontakt jak najbardziej z vendorem profeska w najblizszych dniach otrzymam pake z 5f mdmb pinaca dam znac o jakosci
  4. Demoon Ogólne info

    dlaczego sie nieda wejsc na strone blad bezpiecznego ;polaczenia tak od rana mam
  5. rcmag.nx

    wysyla
  6. Konkurs

    Mixed pasjonat 
  7. Strong Smerf

    Smerf nadal trzyma poziom nieco slabsza wersja od bakusia 1kioskowka dala mi ponad 3godzinki dobrej ciezkiej glowy   oczy mocno czerwone ogolnie polecam srednio zaawansowanych  moc-7/10 ekonomicznosc-7/10  
  8. Bakuś

    Bakus rozjebal mnie na lopatki 2buchy ze standardowej dziopki pokaraly mnie bardzo konkretnie   jak dla mnie to ten sam z przed przerwy wedlug mnie  tolerka znikoma 3tygodnie przerwy od wszelkich substancji  Ocena: Moc-10/10  Ekonomicznosc-7/10 jest delkiatnie cisnienie oczywiscie bez umiaru sie moze zdazyc u mnie nie wystepowal poki co ogolnie dla wprawionych graczy  Polecam    
  9. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    Sampel pack dotarl wstepnie tolerka wyczyszczona rozpoczelem od buszka mary jane i juz stwierdzam ze bedzie grubo  dziekoweczka VIP opinie niebawem po testach
  10. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    VIP SAMPL
  11. Kolekcjoner.** - wątek główny

    sprawdz spam email przychodzi odrazu ewentualnie zmien uslugodawce poczty e-mail np gmaila  
  12. rc-che*****.o**

    Kolejna paka dotarla.w blyskawicznym tepie od zamowienia do dotarcia w dlon minelo 23h szok polecam  5F-MDMD-PINACA jedna z najlepszych na rynku ja jako weteranin robie proporcje 1:50 jest kozak malo spotykalne co daje plus wydajnosci Polecam
  13. rcmag.nx

    Wszystko wporzadeczku smialo pobierac Polecam magu jak zawsze nie zawodnie 11\10
  14. 5F-ADB (5F-MDMB-PINACA)

    @Synchro od demona mialem rownie w formie masla koloru bialego lecz najlepszy sort jaki mialem to od rc orga  rcchem chyba sie domyslacie o kogo chodzi sort pomaranczowy w grudkach kozak polecam maczane robie 1:40 na tym i jedno nabicie wystarcza weteran mowi hehe od dorotki nie testowalem 
  15. 5F-ADB (5F-MDMB-PINACA)

    od chemicznych z org badz trojkowych(3mmc) partner chyba wszystko jasne nr 1 wymieniony wyzej z org tamtego pytac