Dziwak

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    48d 16g 31s

Reputacja

99 Kozacka!

4 obserwujących

O Dziwak

  • Ranga
    Weekendowy entuzjasta władka

Ostatnie wizyty

4401 wyświetleń profilu
  1. Predator-Rc Ogólnie

    SAMPLE PREDATOR  PZDR
  2. 4cmc

    testował ktoś ostatnio? Lata ekran po tym?:E
  3. przykurwiłby alfy najlepiej z 300mg

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. Dziwak

      Dziwak

      hehe moja 1 kreska w życiu to było mpdv , ba myślałem że to feta

    3. Karamba

      Karamba

      Siema, siema a nie lepiej heroiny  targówka :)?

    4. keep it pale

      keep it pale

      hahahaahah

      XDDDDDDDD

  4. co się działo z forum że nie było go tyle czasu???LoL

  5. tacz mi tonajt

  6. PRZEPUCHA :)))) NA SZCZĘŚCIE KLEFA NIE WYKRYWA NA TESTACH POZDRO WARIATY DZIWAK

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. ErgePL

      ErgePL

      Hexen polecam :)

    3. Karamba

      Karamba

      Ponoć znowu jest heroina jest ma Targówku!

    4. wolf

      wolf

      Komu mefedronuu z Targówka???

  7. żadnej heroiny na targówku ma nie byc

    1. Pokaż poprzednie komentarze  20 więcej
    2. Karamba

      Karamba

      Owsiak, siema Jurek, aaaaaaaaaaaa

    3. Karamba

      Karamba

      Mocy przdobywaj.  Transformers to ukryta moc.

    4. Karamba

      Karamba

      Idę sprawdzić zaraz czy jest heroina jeszcze na targówku :)

  8. DZIWAK SZAMAN

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. Dziwak

      Dziwak

      JUREK mordo uciekłem z detoxu znwou na wolnosci  kope lat a co tam mordo?? Zapraszam priv

    3. Karamba

      Karamba

      :) same ASy widzę tutaj :D no to szuram i spadam :D Pozdro Luje :D

    4. pzdrJUREK

      pzdrJUREK

      U mnie lipa fcalenje standard zajezdzam dekadenckimi klimatami zetonÓW brak kobita odeszła psyche kaze umierac fisis chce żyć katastrofa Ziomuś :E ale jest dobrze wola i przedstawienie co ma nie być to przestanie .

  9. F**b**st**s.*o*

    Skrobnie ktoś pare słów o ich 4?
  10. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    VIP SAMPL
  11. Witamy forumowiczów i Zapraszamy.

    VIP SAMPL
  12. 3MMC , ALFA PVP NA TERENIE HOLADNII (ONLY HURT)

    Kusi żeby wziąć kredyt rzucić to wszystko i jechać w Bieszczady(Holandie) Dobrze że nie mam zdolności kredytowych bo pół kilo alfy kusi nie powiem
  13. Jakie zdziwko miałem gdy grając dzisiaj w countera 1.6 spotkałem kogoś z forum :E Pozdro zwyrole!!

     

    Ave alfa!!

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Dziwak

      Dziwak

      Snow tak więc do zobaczenia :)

    3. cropper

      cropper

      Coraz wiecej nas wszędzie. 

    4. mrassasinpl

      mrassasinpl

      ja czasami pogrywam na zombieondrugs, oczywiście na zombie plague nr 1 albo 2 xD idealnie czasami dopasowuję się do nazwy tych serwerów if you know what i mean :E