gb7

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    23g 13m 51s

1 obserwujący

O gb7

  • Ranga
    Podglądacz

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu
  1. Dostalem to samo, identyko jak paulowe. Wali klefem na kilometr.
  2. Mialem to samo. Po 20 dostalem maila, ze paka poszla
  3. Testowal ktos ostatnio 4cmc?
  4. Jak juz ktos pisal wczesniej, najlepszy wendor Paka zawsze na 2gi dzien, chociaz dzisiaj musialem ganiac za swoja paka po miescie 3cmc pierwsza klasa. Podbijam do pytania Asota, wiadomo cos czy wysylaja 09.11 ?
  5. Damn, ledwo cos fajnego znalazlem i juz ni ma Napisalem maila do sklepu z zapytaniem czy beda jeszcze mieli 3cmc, ciekawe czy odpisza. edit. Aha czarnaa juz dostala odpowiedz.
  6. @shogun moja opinia jest mocno subiektywna bo moj szczur ma spora tolerke na 3cmc. Jakijes euforii,ciepelka czy lekkosci moj szczurek nie uswiadczyl z wiadomoch przyczyn. Generalie to 3cmc zadzialalo troszke inaczej niz te ktore jadl do tej pory moj szczurek. Dosyc mocno pobudzilo i byla mocna wkretka w robienie 'czegos' , latwo sie bylo wbic w cokolwiek, myzyczka brzmi pieknie wiec w sam raz na impreze. Spora empatia i chec do gadania. Po kilku godzinach dorzutki nie podbijaja juz stima ale zostaje dobry nastroj, jest fajnie ale juz nie ma tak ochoty zeby cos robic. Duzym plusem jest to, ze nie gryzie mocno w nosek i tak mocno nie zatyka. Oczy tez nie sa za mocno wywalone. Zaden ze mnie tripmaster ale tak mniej wiecej zadzialalo na mojego szczura.
  7. Polecam sklep. W czwartek wieczorem zrobilem zamowienie+przelew w piatek z samego rana wyslali a w sobote mialem juz do odebrania. 3cmc sc to takie drobnbiutkie krysztalki, wygladaja wlasnie jak cukier.
  8. Fajnie ze stare konta dzialaja ale czy to nie jest stary bakcup stronki i dlatego jest tyle odczynnikow w ofercie? pewnie asortyment jeszcze sie zmieni do tego 10.11
  9. Wedlug cennika z wczoraj 2fa jest na stanie.
  10. Pytal ktos moze B3 kiedy/czy bedzie mial dostepne 3cmc?
  11. 2fa/3fa dostane u kogos?
  12. @Karachan brales kurierem? normalnie na domowy adres?
  13. Mialem to samo przezroczyste krysztaly z bialymi sciankami albo cale biale. Klepalo dobrze:)
  14. Pierwsze zamowienie zrobilem juz jakis czas temu do 1g MDAI dostalem 0,4 fake speeda i po 0,25 3-fpm i 3,4 ctmp. Do nastepnego zamowienia 2g 4cmc dostalem 0,32 3cmc. Ekspresowa wysylka paka zawsze byla u mnie na 2gi dzien od dokonanej wplaty. Polecam jak najbardziej.