wolf

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    1456
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    175d 2g 14m 9s

Reputacja

728 Kozacka!

O wolf

  • Ranga
    Zaawansowany helupiarz

Informacje o profilu

  • Płeć Nie powiem

Ostatnie wizyty

7336 wyświetleń profilu
  1. 3CMC

    Nawet dostałem. Od demoona smarke podpisana 4cmc Lemon
  2. SYNTHETIC COCAINA Szukamy testerów!

    Ja nie próbowałem nigdy koki ale ze względu na to ze nie mam zaufania do tego sprzedawcy nie podam mu nigdy żadnych danych wysyłkowych pozdrawiam
  3. SYNTHETIC COCAINA Szukamy testerów!

    Fejk koks to teraz gówna.... W postaci proszku pamiętam Fejk koks po delegalu co wszystko było w kostkach -.- np od  Czecha wtedy klepalo to bardzo fajnie
  4. 3-MEC

    3mec od demona robi naprawdę dobrze sort w ładnych mlecznych kryształami jak dlamnie.fajnie łączyło się go z mqlymi.dawkami.3cmc które nadawały troszkę.stymulacji.której brakuje.mecowi Ja zaczynqlem od dawki.400mg niżej. Się to nie.opłaca [^^,] Dawka rzędu. 200mg jest zdecydowanie. Za mała      Polecam jak najbardziej.ten sorcik
  5. To forum powoli się stacza zamiast rzetelnych opini na temat sortow to zakłamane opinie.przekupionych no nonamerow oplaconych przez...vendorow... 

    Jedna rada słuchajcie tylko opini ludzi.z większą reputacja i liczba postów 

     

    Pamietqjcie.jedno.postów szczekają.najgłośniej!

    1. Pokaż poprzednie komentarze  9 więcej
    2. RaulDuke

      RaulDuke

      Ja tutaj wrogów raczej nie mam, ale swego czasu RcWolf groził, że mi zrobi kuku :E

    3. Lebson

      Lebson

      Mi grozili nauczyciele w szkole :)

    4. luks1985

      luks1985

      Czemu sklepy placa za opinie ? no a mi nikt nic. A zapomnialem, uczciwosci nie ceni sie gotowka :)

  6. 3cmc

    identyko jak na stronie sprzedawcy duze brązowe  mokrawe krysztaly  
  7. 3cmc Amber

    Haha po dodaniu przezemnie posta zacząłem dostawać wiadomości od jedno postowcow takiego typu Strzyga: Cie kurwa pedale w dupe jebany kondonie dojade to ci cwelu wydzie przychlast kurwo prostytuto jebana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie masz szmato pojęcia to sie ni wpierdalaj kondonie bo cie zajebie na łeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     Haha i powiedzcie mi ze to nie jest ustawka....Haha    Jaka tu jest patola o chuj hahha japierdole hahaha
  8. 3cmc Amber

    podpisuje sie czterema łapami pod postem fejka sam zostalem poproszony o sprawdzenie sortu przed wprowadzeniem go do sprzedaży  moja opinie macie na poczatku i sami sobie odpowiedzcie zaufacie mi czy przychlastą co sprzedali sie za kurwa wora cmc haha   przekaz do debili co stosuja takie zagrania zajmijcie sie dbaniem o jakosc swoich sortow a nie wpierdalacie sie komus w parade   pozdro
  9. 3cmc

    Dobra szybko i konkretnie co do porównania.sam sobie porównaniem bez laski....    Sorcik ten sam ci u fejk szopu!!!!    Czyli bardzo mocna i fajna 3cmc.!!!! Napewno robie.zamówienie na 25g    U fajka objawy.Z dostawa u hurta macie na wyciągnięcie ręki!!!! 
  10. 4cmc lemon

    No to ja się już polubiłem panowie seryjnie.... Zdecydujecie sie
  11. Policja - zlapali Cie - Co robic?

    No Lukas to był przypal. na Benz na całe szczęście odzyskalem świadomość jak wbili  przeprosiłem grzecznie podziekowalem. Ze przyjechali i tyle nigdy.się do nich nie plulem zawsze kulturalnie.rozmawiam a jak patrole odrazu dra ryja jak ich tylko zobaczą to nie dziwota.ze się wkurzają.i ich zawijaja.
  12. Policja - zlapali Cie - Co robic?

    No sracie się strasznie mi na chatę wjechali widzieli RC ze stacjonary powiedzieli żebym się uspokoił i nie robił rozpierdolu na chacie bo jestem pod wpływem  a na leżące na blacie kryształy odparli tylko ze to legalne i nic nie mogą zrobić i tyle było z naszej rozmowy sam się mocno zaszokowalem z takiego obrotu spraw.
  13. 4cmc lemon

    CZYLI CO CHŁOPAKI. Oficjalnie ogłaszamy. Ze 4cmc limon niektywny??  
  14. 3cmc Amber

    Działa dobrze nie zawiedziecie się