Skocz do zawartości

Futrzasty

Weteran Forum
  • Zawartość

    3787
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16
  • Czas Online

    275d 13g 38m 41s

Futrzasty wygrał w ostatnim dniu 9 Luty

Futrzasty ma najbardziej lubianą zawartość!

O Futrzasty

  • Ranga
    Hanter Tompson

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Ostatnio na profilu byli

27416 wyświetleń profilu
  1. Futrzasty

    3mmc

    wszedzie o tym na forum trąbią ze jezeli walisz chlory to mmc nie zrobi na tobie wrazenia pierw trzeba zrobic detoks od cmckow potem mozesz myslec o zakupie 3mmc
  2. Futrzasty

    3MMC

    ja szklem nazywam wlasnie taki krysztal co 3cmc classic.... a ty ubzdurales sobie ze to ma wygladac tak jak 4cmc to juz nie moja wina xD co ty tam sobie upierdolisz w glowie to twoja sprawa xD chcialem tylko sprostowac ze racja nie widzialem 3mmc w takiej postaci jak 4cmc na stronie syntetycznego i cchodzilo mi o taki wyglad jak 3 cmc classic
  3. Futrzasty

    3MMC

    zalezy od gustu mi ten bialy lepiej przypasowal bo mocniej spidowal ale dla tych co wola eufo ten napewno dobrze sie spisze
  4. Futrzasty

    3MMC

    no to nie wiem od kogo brales ja pamietam dobrze zreszta nie potrzebnie poruszyłem temat myślałem ze kazdy przyzna racje a tutaj odzew jak byscie co najwyżej dostali szybki resecik mózgu i juz wiele istotnych spraw z przed lat nie pamietacie mysle ze nie ma co drążyć a co wiecej klucic sie o taka pierdłe kto ma racje... nawet nie mam jak udowodnic bo tak odleglych zdjęć niestety nie mam i napewno miec nie bede. wiec nie mam nic na potwierdzenie moich słów wiec uznajcie ze pierdole a wy macie racje.
  5. Futrzasty

    3MMC

    dobra pierdole dyskusje z toba ty masz mature z rozszezonego pierdolenia glupot haha
  6. Futrzasty

    3MMC

    nikt nie miał ? cos z cyklu nie znam sie to sie wypowiem haha za czasow mmc zarlem kazdy sort z każdego sklepu i tak sie sklada ze szklo nie raz mialem i 3mmc brązowa przezroczysta jak szklo byla najbardziej euforyczna pudry krystaliczny proch zawsze dzialaly duzo slabiej dziwi mnie wasza reakcja ? tak szybko juz zapomnieliscie ? tych sortow no ciekawe i to bardzo zaskoczyliscie mnie teraz
  7. Futrzasty

    3MMC

    3mmc spoczko bardziej euforia tylko tylko chcial bym wreszcie dostac 3mmc w twardych przezroczystych krysiach tak jak 3cmc cllasic narazie sorty maja krucha strukturę zauwazylem ze sorty twarde i przezroczyste 3mmc zawsze mialy najwieksze jebniecie od delegala nikt jeszcze tej struktury niestety nie uzyskał czekamy.... pozamykali najlepszych chemoli kunsztu mmc ... niestety ci sie ucza moze kiedys dojda do tego co ma byc
  8. Futrzasty

    3cmc Classic

    Haz potwierdzam twoje slowa w 100% lepiej bym tego nie rozpisal 3cmc duzo lesze niz to co ma w ofercie devil jakchcecie dobra 3cmc to tylkosyntetyczny temacik naprawde gites
  9. Futrzasty

    3cmc

    nie ma szalu dupy nie urywa dziwne w smaku jak nie cmc dzialac dzialac ale tak zatruwa organizm ze ledwo doszedlem do siebie
  10. Futrzasty

    Synthetics.pro - TEMAT OGÓLNY

    o kurwa nie no to sie nazywa KLASA zamowilem 10g 3mmc dostalem 10g 3cmc i 10g 3mmc SYNTETYCZNY DZIEKI WIELKIE !!!! ZACHOWANIE GODNE PODZIWU !!!! jednak nawet taki chuj jak ja dostal rekonpensate
  11. Futrzasty

    Threecrystal.cc - TEMAT OGÓLNY

    dawno juz dzialalnosc zamkneli wysprzedawali sie i mozna bylo zam min 50g
  12. Futrzasty

    Atom**emi*** - TEMAT OGÓLNY

    pewnie jakas znana sub a nazwa poto by naiwni soe rzucali na to nienie myslcie ze w tym bedzie nawet mala namiastka 4mmc
  13. Futrzasty

    Synthetics.pro - TEMAT OGÓLNY

    niedlugo odbieram nowy batch ogolnie SYNTETYCZNY ma najlepszego dostawce mmc z sortu na sort coraz blizej chlopaki sie zblizaja do zrobienia podobnego sortu jak byl kiedys jutro zdam relacje
  14. Futrzasty

    Devil TEMAT OGÓLNY

    paczucha w niecale 48h 3cmc3cmc takie jak na zdieciach fajne duze krysie jak najbardziej polecam
  15. Futrzasty

    Synthetics.pro - TEMAT OGÓLNY

    zamowilem 10g 3mmc tamta sprawe olalem bo sam bylem w cugu na alko i zamiast pisac jak czlowiek to narobilem nie potrzebnego gnoju na forum z syntetycznym sie pogodzilem i tak jestem wdzieczny ze w ogole jeszcze chce ze mna robic interesy bo mogl kopnac mnie w dupe za to co odjebalem. jak bym normalnie napisal mysle ze by przyslal to co powinno byc a tak to sam sobie zajebalem strzał w kolano
×