xaardos

Memberzy
  • Ilość dodanej zawartości

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    296d 18g 39m 14s

Reputacja

23 Bardzo dobra!

O xaardos

  • Ranga
    Weekendowy entuzjasta władka

Ostatnie wizyty

753 wyświetleń profilu
  1. NIEUNIKNIONE, WYMYŚLAJĄ NOWE... RC!

    Ladnie Cie poryło od tych dopalaczy
  2. Demoon Ogólne info

    Konkurencja pewnie ładne DDosy wali im na strone ze pada co chwile
  3. 4-mdmc

    to Dziala wkloncu czy nie ? bo reszta mowi tak z jeden uparty ze nie
  4. 3CMC HCI ICE PRIMA SORT

    To jest skrzynia czy takie od lodów plastikowe ?  obstawiam ze cos kolo 2kg  Wiecej takich fotek predziu
  5. HDMP-28 (Methylnaphthidate)

  6. HDMP-28 (Methylnaphthidate)

    Cos jak koko z pierwszych smartszopów od króla dopalaczyy?  tamto to bylo cos bozeee    koko chery w tubach plasitkowych 
  7. Predator-Rc Ogólnie

    Nie wiem co Wy tak sie jaracie tym sklepem , wybili sie kiedys na 3emc prima sort a tera  Ceny z kosmosu walą jakby nie wiadomo jakie sorty mieli innych rc  w porownaniu przykladowo do wujka bolka tu kupie 10g hexa za 330 a u bolka kupie za 135 tez hex w krysztale jakosc porównywalna a za te dwie stówy wole sobie jeszcze cpa*ia inneog dokupic. Takie jest moje zdanie . Ja rozumiem jakosc jakoscią ale bez przesady panowie  propobuje spr  jakosc innych rcshop bo tutaj za te ceny to koks w gratisie powiini dawac  A z tymi trackami to tez czytam i smiehu warte u kolka pake oplcisz do 8 rano nie ma bata zeby nie bylo na drugi dzien  nie ma potrzeby o trakingi na pw sie zalic . Nie robie zadnej rejkalmy zadnego sklepu ale czytam czytam te wasze koment za temat tego sklepu i poprostu musialem cos juz napisac.  Pozdrawiam  
  8. MIXY PRODUKTÓW , BADANIA , PYTANIA I ODPOWIEDZI

    jakis dobry mix z 3cmc  ? co byscie polecili ?
  9. 3CMC HCI ICE PRIMA SORT

    Wiadomo kiedy dostawa ?
  10. Sklep Pasjonat Ogólnie.

    Ja to czekam na jabuszka na 4hompit  oby dotarły
  11. Jakie produkty chcecie zobaczyć w sklepie??

    Jakies dobre kanna cos w starym stylu z dobrym euforycznym pierdol**eciem  te chumki to gowno wielkie masakra
  12. 3MMC ANALOG

    Lipa, srednio aktywne lub ta substancja nie ma potencjału 5g poszlo w jedną noc lekkie eufo speed brak takie 2nmc mi podchodzi 
  13. 4-HO-MIPT - Tabletki

    Zamówione 5x jabuszek . Wszystko jak najbardziej ok , wlasnie dochodze do sb    POLECAM  faZa nie z tej ziemi ciezko opisac trzeba spróbowac
  14. LegalCHEM

    Pobieram od legala mdmb  przez ponad pól roku i moge przyznac ze jakosc jest naprawde na pierwszym miejscu a jeszcze lepsza byla mdmb brown która mieli przez pewiem czas . Sklep polecam jak najbardziej  kontakt ze sklepem takze jest   Za niedlugo mam zamiar spróbowac od nich 3cmc ktore byscie bardziej polecali "3cmc" czy "3cmc new"  ?  
  15. Pojedynczy, *-*.com

    ooo pamietam ten sorcik ab chminaca od nich to było cos . bez porownania wgl do tego co teraz dają