Jump to content

Welcome to Dopalamy.com!

You are currently viewing the forum as a guest, you do not have access to the full forum manual and a lot of material that can only be viewed by the registered new forum. Create an account and use a powerful knowledge source! By registering an account, you have a no-logs policy. We do not store private user data.

See what you gain by staying on our forum:

  • The ability to send private messages to other users
  • Participate in the full RC chat news
  • Access to partner subforum, contests, free samples

Don't wait, Sign Up today!


EmaJuŻbEzBana

Weteran Forum
  • Content Count

    2,617
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by EmaJuŻbEzBana

    • GlasShanD3 Nov 23:19
      Od tyg odkad dostalem.prawomocny wyrok spue po trzy h i budze sie nie magac jiz spsc to zaczal tera regularnie cpac
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:20
      Marze aby dozor zatwierdxiki bo.inavzej mam.na rok mega kibel
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:21
      Z typami w smierdzacej celi bez dostepu do zycia ja jebie ale zjebalem sobie zycie default_7.gif
    • CZLOWIEK3 Nov 23:21
      @GlasShanD gmLx9V3.gif
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:22
      Moja mama gdy sie dowie to wylewu dostanue niedawno miala na bajpas operacje ta inf o.ja zabije
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:23
      Jestem krwa w mega psyho dole ost i sory mordki nie uzalam sie ale to mnie pezeroslo fhuuu wizjs puchy na 85% pewnej
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:23
      Trudno jakos to zniose i wierze ze dotrwam.do wolnosci
    • CZLOWIEK3 Nov 23:24
      @GlasShanD kurva czekaj na decyzje nie panikuj hopie
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:25
      Poki co korzystam z,zycia tj wolnosci
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:26
      @CZLOWIEK wiem najgoesze co.mge zrobic to myslec na wyrost za dw tyg bedzie juz,wisfomo.gdzie sprledze=najblizsze 12mscy
    • CZLOWIEK3 Nov 23:27
      to nie koniec swiata
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:27
      O holera ale mnie tera na wymoty zlapali po gp i php
    • IMG_20201103_175553.thumb.png.b8e9da44fb
      GlasShanD3 Nov 23:28
      @CZLOWIEK tsk trzeba z honorem dalej przex siebie bez zalamk i
    1. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      Kiedyś było nie pisz jak ćpasz

       

      Dzis są sample 😉

    2. brazylijski kocur

      brazylijski kocur

      krwa masz cos do mnie

    3. GlasShanD

      GlasShanD

      @EmaJuŻbEzBanaChoolera co z Toba mordo ? :E

       

      Prawda jwxt ze mam deko przejebane i napusalem o tym ale aby szydzic sobie z tego to cios ponizej .....

      Ja tu nikomu nie szkodze i nie zamierzam bo jestem soba i tak do ost.oddechu 

       

       

  1. Kocham was

     

    • mordy umiecie zrobic jajko na miekko
    • Screenshot_2020-11-01-10-18-02_compress4
      GlasShanDDziś 0:02
      Zupke hinska to.wiem ale jajko na miekko to juz czary default_7.gif
    1. Show previous comments  3 more
    2. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      18 latkowie na forum dla dorosłych ludzi mnie ATAKUJĄ  😄 

       

      heuheu bezrobotne małe ćpunki 😉

       

       

    3. Kapitan Zwały

      Kapitan Zwały

      JezJebieEme 

    4. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

      brrrrrr lef lef lefff lef lef bierz go brrr

  2. Gdy sample wjadą za mocno używaj drugiego konta

     

     

    JESTES ZEREM KURWO

    ZEEEREM 😄 NIC NIE ZNACZYSZ

     

    1. Show previous comments  5 more
    2. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      @sampel nie interesuje mnie jak odzywają się do ciebie bliscy czy znajomi 😄

       

       

    3. Kapitan Zwały
    4. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

      Bog ema looka chat haha i robi ss ty ema nie wiesz co to znaczy chilaut ty psie 

  3. Złapali cię z nimi? Zamawiałeś przed czy pooi delegalizacji? Jaką formę BHP zstosowałeś? Kto, wbrew przepisom ustawy, posiada środki odurzające lub substancje psychotropowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
  4. sampelDziś 12:27

    Pierozki ruskie z cebulkom pierw wpierdole 😄
    1. Show previous comments  2 more
    2. PROboszczu

      PROboszczu

      jak lubi to niech je, co w tym smiesznego? ty juz serio nie masz o co sie przypierdolic...

    3. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      Wiadomo CebolkOM zawsze dobrze doprawić 😄 

    4. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      Debile nawet błędu na poziomie 2 klasy podstawówki nie dostrzegą 😄 

       

      Cebulką a nie CebulkOM 

  5. @Asot nowa odmiany Czachy raz jest fajnie i się pojawia a raz znika
  6. Ja pierdolę u @Escobar.store przy reckach sami się sprzedają że mają 18 lat 😄 a na forum od 3 😄 z kim ja rozmawiam 😄 Mafia garnkowa mnie jedzie 😄 komu ty @Escobar.store te sample wysyłasz jest grupa testerów ale szacun za rozmach, rozmawialiśmy 90% z tych co dosta;li sample to z jednego i drugiego forum wyżebrali 😄 ja nie stosuje ale jestem strażnikiem tego miejsca 😄

     

    Pudzilla dane 78 kilo 178 cm i 18 lat ahahahaha

     

    Zajebiste tutaj towarzystwo 😄 do tego sample dostali sami ćpuni..huj nie recki NARA 

    1. Show previous comments  8 more
    2. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      Nie 40 a 36 nie 100 a 112 nie raka trzustki a guzy na trzustce tak żyje i pracuje coś jeszcze?

       

      Bezrobotny ćpun i nastolatek 18 lat testerzy forum, jeden nieletni od 3 lat szarpie tutaj sample to się nadaje na Policję 😄

       

       

    3. NieBioreOd05.2018

      NieBioreOd05.2018

      Człowieku odpierdol sie ode mnie bo ja nie wchodze na forum.

      Kto cie jedzie ? Jadą Ci normalni użytkownicy bo widzą że jesteś spierdolony i do każdego sie przypierdalasz.

      Nara.

    4. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

      tak ilke wzrostu bo nie napisales  jak 3 lata temu pisales tripa z grzybobrania to napisales ze masz 38 chyba klamczuszku 

  7. Ile ty tych kurwa ników macie że mnie tak uwielbiacie 😄 A dziękuje oprócz zaburzeń snu nie mam żadnych poważnych problemów 😉
  8. UWAGA TERAZ JA ROZDAJE KARTY OD DZIŚ ODWOŁAM KAŻDĄ AKCJĘ SAMPLOWĄ !!!

    DOSYĆ DARMOWEGO ĆPANIA

    PRZYWRACAM GRUPĘ TESTERÓW

    WPROWADZAM TYRANIĘ I WŁADZĘ

    NASTAJE REWOLUCJA

    TO KONIEC MAFII GARNKOWO HORSOWO FOKSIKOWO I INNYCH

    TYLKO EMA, TYLKO JEDEN KRÓL, JESTEM PAN I WŁADCA TEGO FORUM, UWAŻAJĄC INACZEJ STAWIASZ SIEBIE NA PRZEGRANEJ POZYCJI (jutro podam komendantowi makowca i wpadną panowie w niebieskich mundurach, względnie zadzwonie do waszych rodziców i nie będzie 4 paka z Żabki Rompera więc się pilnujcie!!!) 

     

    Ahhh możecie tyle co poniższy cesarz Machina ruszyła 😄

     

    1372255188_fyxfq1.jpg\

     

     

    1. Show previous comments  5 more
    2. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

       a ty obciagles koniowi ema 

    3. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      @Forsik ale ty masz teksty ty gdzieś na forum dla debili i idiotów je znajdujesz czy tak od urodzenia 😄 

    4. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

      haha ale prawda co mam poradzic prawy sie nie wypzesz 

  9. Przyjmuje się, iz około 77-80 stopni celsjusza wtedy alkohol etylowy ulega wrzeniu 😄 A tak ogólnie, to się piło zaraz jak tylko się zaczął robić ze słoika 😄 dobre stare czasy 😄
  10. @asot kiedyś nie było czegoś takiego iż pojawiał się vendor i był temat zalany akcją SAMPLE za to dostawało się warny Dzisiaj jest tutaj kilka osób, które przez całą dobę kontrolują nie tylko forum ale też czas, no niestety to taka wiesz Elita 😉 a w rzeczywistości osoby które jedynie na darmowe próbki czy sample liczą Kiedyś pisasło się piękne tripy (sam to robiłem) podróże z doświadczeń, opisywało konkretne składniki, substancje czy odczynniki teraz jaki to ma sens? Tak jestem za tym choć sam nie chcę, aby przodująca tutaj grupa NIE OTRZYMAŁA ŻADNYCH SAMPLI Zasada najpierw coś dawaj od siebie, a potem oczekuj od takiego miejsca, powinna mieć tutaj zastosowanie
  11. Przecież wszyscy tam z tego forum siedzą i udają debili że ich nie ma 😄
  12. ZAPAMIĘTAJCIE TEN DZIEŃ, JEST 14.10.2020 ROKU I EMA ODWOŁUJE KOLEJNĄ DLA BEZROBOTNYCH ĆPUNÓW DARMOWĄ AKCJĘ SAMPLOWĄ TERAZ RAZ DWA TRZY I JAK NA DOLE W ZDJĘCIU WSZYSCY MINUSOWAĆ I SIĘ DENERWOWAĆ
  13. NIE MA SAMPLI POWAŻNIE MÓWIĘ WAM, AKCJA ODWOŁANA PRZEZE MNIE I TYLE, WASZE DANE ZOSTANĄ PRZEKAZANE ORAZ WYKORZYSTANE W INNYM CELU ALE NUMMMER 😄 Ładnie sie tutaj i na drugim forum moczą o darmowe próbki 😄 i to te same osoby 😄
  14. Huja sample dostaniecie już ja o to zadbam 😄
  15. Mam nadzieję, że sklep @Escobar Store nie popełni błędu jak wielu innych vendorów, i nie rozda darmowym samplarzom zbędnych próbek a potwierdzi swoją renomę adekwatną do tego działalnością
  16. Się oburzyli żebracy bo inaczej tego nazwać się nie da 😄 @Młody Gonzo tak gadałem z nim nie raz, korzystałem z jego usług od początku istnienia, nigdy go nie skrytykowałem w stosunku do was taka branża 😄 EMA ODWOŁAŁ SAMPLE ALE AKCJA NR 3 😄 Zapraszam do zakupów w sklepie @Predator-rc.net
  17. i to elita z czata żebra o sample ze sprawdzonego sklepu Gonzo i Horsii dwa dzieciaki co przecie3ż w ciul hajsu maja i nigdzie sampli nie biorą co za czasy @Predator-rc.net po co ci wysyłanie jakichkolwiek sampli do nich, skoro zakupów nie robią dawaj je tym co coś kupują wiesz że cię szanuje ale to hipokryci, 3 miesiące temu cię obrażali na początku roku wieszczyli twój koniec (byłeś w dziale oszustów!!) masakra Koniec z samplami moja dobra rada 😉 bo popatrz co się dzieje każdy wie że działasz, wysyłasz i masz najlepszy asortyment róznorodny pod względem produktów
  18. 16 latek, ma hajs na końcie a rodzice nie wiedzą na co wydaje i co robi w wolnym czasie 😉 ogólnie szkoda ale to jak zapić sie w domu
  19. Nie wyciekły a celowo zostały ujawnione, aby i inni strzelali jako 60stki w sumie się nie dziwię wizja wieloletniego urlopu 😄 przy takim życiu jakie koronny prowadzi Te wszystkie prawilne zasady, omerty, JP i gadanie jacy to oni bracia 😄
  20. Podjeżdżam dzisiaj moją furą za 100 tysięcy a tam @Młody Gonzo @horsii i ten trzeci pedał dalej się kochają i chcą mi dowalić 😄

     

    Czekajcie losują paczki za hajs starych. omijam paczkomat bo widzę tych spoconych w dresach marzycieli po RC że są bogami 😄 

    1. Show previous comments  28 more
    2. niewiemczyistnieje

      niewiemczyistnieje

      Ema ja ci powiem ze nabralem dystansu do paru spraw ide do roboty niedlugo i przy flaszcze whyski z tych downow bd sie smial niedlugo 

    3. Młody Gonzo

      Młody Gonzo

      Śmiał sam do siebie czy z ojcem którego napierdalasz ? :E Forsik nabrał dystansu boże :E

    4. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      @Forsik powodzenia w ogarnięciu życia :) Widzisz, nawet ci rodziców będzie znów @Młody Gonzo obrażał i rodziny dotykał jak dziesiątki razy, a sam jest na utrzymaniu matuli i z nią mieszka :) Nigdy nie jest za późno by wdrożyć pewne zmiany i pamiętaj że

       

      3455714.gif\

       

       

       

  21. Kurwa co za debil płaci BLIKIEM 😄
  22. KIEDY RC WJEDZIE ZA MOCNO 😄

     

    Mówimy tutaj o gościu co zarabia 10 tyś na kostce brukowej, biznesmenie, dillerze, ojcu co kocha swoją partnerkę ale szukał laski do "ruchania na czacie"  😄 wspaniała informacja wygrał 200 zł 😄 a nie czekaj on nie ma 200 zł a nie czekaj przecież mieszka z mamusią co mu poo ćpaniu sampli szukała telefonu 😄

     

    Prędzej uwierzę że jestem kobietą niż w te twoje 16 K 

     

     

    1. Młody Gonzo
    2. NieBioreOd05.2018

      NieBioreOd05.2018

      Omg... a ten dalej siedzi nacisnieniowany i tylko sie przypierdala do użytkowników xD

    3. EmaJuŻbEzBana

      EmaJuŻbEzBana

      @WeteryniarzKotaBoba

       

      Nigdy nie zapomnę jak Garnuszku płakałeś z powodu sytuacji naćpanego bezdomnego idioty na PW 😄 teraz dalej bezrobotny zmienia nicki i próbuje być fajny 😄

      To były czasy jak płakał nam naćpany 😄 

  23. Ale co tutaj tłumaczyć? Ktoś się dorwał do adresu i tyle, przecież koleś kibluje jego sposób prowadzenia działalności był tak idiotyczny, że było pewne iż wpadnie tylkko debile robili tutaj zakupy a tera martwią sie o wezwania PAMIĘTAJCIE MÓWIMY O PRZESYŁKACH WEWNĄTRZ KRAJU :)
  24. Najlepszy Fake Squn od wielu lat Szkoda panowie

Tags

Dopalamy.com


dopalacze sklepy, opinie o sklepach z dopalaczami, sklepy z dopalaczami, dopalacze sklepy internetowe, dopalacze sklep internetowy, dopalacze sklep, gdzie kupić dopalacze, research chemicals, research chemicals shop, research chemicals opinions, research chemicals reviews, buy research chemicals, buy research chemicals online, kopen research chemicals, winkel research chemicals, Meningen research chemicals, beoordelingen research chemicals, kaufen research chemicals, Geschäft research chemicals, Meinungen research chemicals, Bewertungen research chemicals, comprar research chemicals, tienda research chemicals, comentarios research chemicals, opiniones research chemicals, 3-CMC, 4-CMC, 4-CEC, 3-CEC, 4-MMC, 4-EMC, 4-MEC, 3-MMC, 3-MEC, alfa-PVP, alpha-PVP, α-PVP, HEX-EN, NEH, MDPHP, HEP, NEP, MDPEP, alfa-pihp, alpha-pihp, alfa-php, alpha-php, a-PVT, pentedron,

Main

helpful links


Chatbox Clubs Calendar Ranking

Important Links

Most Important Links


News Chat unban Rank Advertisement Hall of Fame

Staff Team

List With Staff Members


×
×
  • Create New...