Alienoslaw

Administrator
  • Ilość dodanej zawartości

    464
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas Online

    174d 8g 12m 40s

Reputacja

176 Kozacka!

O Alienoslaw

  • Ranga
    Administrator techniczny

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  1. @jam @Bezimienny Przelogujcie się, powinno hulać. @inessa30 Z Twoimi uprawnieniami wszystko ok.
  2. Wiem, że tak macie, badałem i będę dalej badał problem. Załączniki na razie nie ulegną zmianie. EDIT: Naprawione - nawet nie pytajcie co było powodem <facepalm>.
  3. Zażalenia.

    @jam Napiszesz 5 sensowych postów, zaakceptowanych przez administrację/moderację, to wtedy będziesz miał większy dostęp.
  4. @phace @Miziak @Nastia_Suworow @KarmazynowySzczur Przelogujcie się, powinno już działać.
  5. @Znaki @pan_jabłuszko @AngellaRebella Powinno Wam już działać. Co do reszty użytkowników, podejrzewam, że jest to jakiś wewnętrzny błąd silnika FORUM i być może aktualizacja, którą przeprowadzimy w niedalekiej przyszłości to naprawi. W każdym razie na przeglądarce Google Chrome mi wszystko działa znakomicie. Co do wersji mobilnej, bywa różnie.
  6. @Kociamber Już powinno
  7. @Kociamber Znam ten problem, ale jeszcze nie doszedłem jak go rozwiązać
  8. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

    Certyfikaty podmienione na MOTHERFUCKER EDITION. Jeżeli komuś wciąż nie działa, to niech: - wyczyści cookies, - wyczyści pamięć podręczną, - CTRL + F5. Pozdrawiam
  9. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

    No cóż, wygląda na to, że będziemy musieli jednak zmienić te certyfikaty...
  10. Przeloguj się, musi
  11. Witam, Uprzejmie prosimy o zmianę swoich sygnatur, jeżeli zostały dodawane z zewnętrznego linku, np.: imgur, imageshack itp. oraz wczytanie ich bezpośrednio z Waszych komputerów za pomocą Dodaj plik. Dodatkowo, zabrania się umieszczenia się jakichkolwiek linków do zewnętrznych stron internetowych. Osobom, które nie zastosują się do tych zmian, usuniemy sygnaturę. Oczywiście poprzedzimy usunięcie prośbą.  Aby uniknąć komplikacji i tzw. "proszenia się", dajemy Wam na to 14 dni. Pozdrawiam
  12. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

    @Vanish123 Darmowego powiadasz? Radzę doczytać. Płaci się za każdą domenę, a jest ich tutaj kilka. @somed Nie mamy nic z certyfikatami, radzę pogooglować zanim zaczniesz opowiadać takie bzdury.  
  13. @damian3274656 @MFCutz @Lebson Powinno Wam już działać.
  14. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

    Nowe informacje: Firefox nie dogadał się z firmą (liderem na rynku), oferującą nam certyfikaty i są w trakcie rozmów, aby to naprawić. Niestety może to potrwać tygodnie, a nawet miesiące wg supportu certyfikatów. Także jak na razie, jesteśmy wręcz zmuszeni nie korzystać z Firefoxa. Nie da się tego naprawić/wyłączyć - jeszcze nie znaleziono na to obejścia, może powstanie. Możemy oczywiście po prostu zmienić firmę, oferującą certyfikaty, ale wbrew pozorom jest to bardzo kosztowne. Jeżeli jakaś z pozostałych przeglądarek będzie się zachowywała tak samo, wtedy nie będziemy mieli wyjścia. Co nie zmienia faktu, że muszą się z tym pośpieszyć, ponieważ nie można wejść na żadną ze stron z naszym rodzajem certyfikatu. Pozdrawiam
  15. Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

    No cóż, ewidentnie widać, że najnowszy update do Firefox'a coś skiepścił. Spróbujcie poszukać jakieś starszej, stabilnej wersji - może jakaś zadziała. A tymczasem niestety trzeba korzystać z innej przeglądarki, póki problem się nie rozwiąże. Mam co raz więcej zgłoszeń na ten temat. Prosiłbym teraz każdego o wypisanie, co próbował robić i co nie zadziałało, aby wykluczyć te sposoby z moich poszukiwań. EDIT: Oto powód: https://community.qualys.com/thread/16987-a-site-fails-with-secerrorrevokedcertificate-on-firefox-51-but-has-grade-b-on-ssl-test Pozdrawiam