Uspakajające ziólko bez lęków
Napisano 25 grudzień 2011 - 20:25
Jaką mieszanke możecie polecić, ktora nie wywołuje lęków, zbyt dużych skoków ciśnienia i ogólnie paranoi, coś bodajże podobnego do indici. A może macie sposób jak przytłumić takie niepożądane działania THC. Lubię palić ale niestety te lęki bywają dobijające. Może jakiś dostępny na rynku cannabinoid byście polecili, ogólnie jestem zielony w tym temacie, więc wszelkie sugestie są mile widziane...
Napisano 25 grudzień 2011 - 20:37
Które dragi brać, żeby chcieć brać więcej więcej więcej dragów?
Asinus łapie za lufkę i wychodzi na dach.
Ku postrzeczywistości.
Napisano 17 marzec 2012 - 11:40
Napisano 17 marzec 2012 - 20:56
Co do niskiej jakości - może miałeś jakiś chiński szajs, ale większość sprzedawców oferuje giebla pochodzącego z niemieckiego BASF, więc o jakość byłbym spokojny. Możesz sobie poczytać o tej firmie nawet na wiki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/BASF
A drugim śnieniem tego typu (czyli do zbijania krzywych faz) godnym polecenia jest 2m2b, czyli alkohol tetr-amylowy. Działa podobnie jak benzo, ale lepiej, bo już w kilka sekund od wypicia. Jest to związane z tym, iż ów sen wchłania się do organizmu już bezpośrednio w jamie ustnej.
Które dragi brać, żeby chcieć brać więcej więcej więcej dragów?
Asinus łapie za lufkę i wychodzi na dach.
Ku postrzeczywistości.
Napisano 18 marzec 2012 - 12:39

1) Wszystko co pisze na forum jest tylko wspomnieniem moich snów i fantazji.
2) Nawet jeśli zapomne dodać ,że jest to sen to patrz pkt 1.
3) Traktowanie moich postów na poważnie jest jak wierzenie w wielkiego potwora pod twoim łóżkiem ,który tylko czeka aż uśniesz. Czeka spokojnie. Ma czas :)
Pomogłem? Kliknij plusik na dole.
Napisano 18 marzec 2012 - 12:49
Bo nie jest sztuką upierdolić się, nie potrafiąc ogarnąć fazy (choć mnie to trochę rajcowało