FORUM.DOPALAMY.COM: Uspakajające ziólko bez lęków - FORUM.DOPALAMY.COM

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Uspakajające ziólko bez lęków

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   nikel 

• Member
  • PipPip
  • Grupa: Members

Napisano 25 grudzień 2011 - 20:25

Witam!
Jaką mieszanke możecie polecić, ktora nie wywołuje lęków, zbyt dużych skoków ciśnienia i ogólnie paranoi, coś bodajże podobnego do indici. A może macie sposób jak przytłumić takie niepożądane działania THC. Lubię palić ale niestety te lęki bywają dobijające. Może jakiś dostępny na rynku cannabinoid byście polecili, ogólnie jestem zielony w tym temacie, więc wszelkie sugestie są mile widziane...
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Asinus 

• kozak
  • gg:
    6731564

Napisano 25 grudzień 2011 - 20:37

Można palić po uprzednim napiciu się GBL-a. Wtedy nie ma szans na załapanie bad tria.
Z dziury wyłażą obleśne cherubinki i gremlinują mieszkanie.
Które dragi brać, żeby chcieć brać więcej więcej więcej dragów?
Asinus łapie za lufkę i wychodzi na dach.
Ku postrzeczywistości.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   nikel 

• Member
  • PipPip

Napisano 25 grudzień 2011 - 22:53

Dzięki za odpowiedź, muszę poczytać o tej substancji ale chyba jest konkretna...

Może ktoś poleci mieszanki oddziaływujące na receptory CB2 obok CB1, dajcie znać na priv, chętnie zakupię do testów...
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Black 

• bywalec
  • PipPipPip

Napisano 17 marzec 2012 - 00:29

NIE PIJCIE GLBa, BARDZO ŁATWO GO PRZEDAWKOWAĆ, CZĘSTO JEST NISKIEJ JAKOŚCI (ZANIECZYSZCZONY), SĄ PRZYPADKI ZGONÓW PO WYPICIU!!!
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   isolate 

• Newbie
  • Pip

Napisano 17 marzec 2012 - 11:40

Użytkownik Black dnia 17 marzec 2012 - 00:29 napisał

NIE PIJCIE GLBa, BARDZO ŁATWO GO PRZEDAWKOWAĆ, CZĘSTO JEST NISKIEJ JAKOŚCI (ZANIECZYSZCZONY), SĄ PRZYPADKI ZGONÓW PO WYPICIU!!!

Co Ty gadasz? GBL dobra rzecz. Wystarczy tylko mieć troche zdrowego rozsądku i odpowiednio go dawkować.
0