FORUM.DOPALAMY.COM: Zabezpieczenia?/! - FORUM.DOPALAMY.COM

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Zabezpieczenia?/!

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   stefanburczybrzuch 

• Newbie
  • Pip
  • Grupa: Members

Napisano 24 sierpień 2011 - 08:29

Przede wszystkim wszystkich jestem na forum nowy:) i jeśli chodzi o dopalacze nie mam żadnego doświadczenia:)

I tak z ciekawości mam takie pytanie: Dopalacze można kupić nadal przez internet, więc jak sklepy radzą sobie z tym aby takowego produkty nie zamówił nieletni.? Podczas rejestracji na stronie sklepu każdy może wpisać że ma cholera wie ile lat a tak może nie być
:(

Sory jak się ośmieszyłem ale nie mam z tym jeszcze doświadczenia (nie było okazji)
-5

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Ruff 

• uzależniony od forum
  • LokalizacjaPod Balkonem
  • Opening hours:Daje rowa 24h na dobe

Napisano 24 sierpień 2011 - 08:31

Panie redakturze ze śmisznej gazety jak Pan chcesz nowego artykuła o czymś o czym nie masz pojecia skrobnąć to poczytaj forum , bo nie będziemy sobie lipy robić :lol:
Już sie pismakom nawet wymyślać głupoty odechciało i wolą napisać temat na forum :lol:
Ruff ma HIV
Teraz Ty tesz masz HIF
0

#3 Użytkownik jest zalogowany   oguras 

• kozak
  • Lokalizacjathe Earth

Napisano 24 sierpień 2011 - 09:36

*
Popularny

Cytat

Podczas rejestracji na stronie sklepu każdy może wpisać że ma cholera wie ile lat a tak może nie być

Dołączona grafika
Civilization is a failure. . .
5

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Kaktus 

• Człowiek Konewka
  • Grupa: Zasłużony

Napisano 24 sierpień 2011 - 10:16

*
Popularny

Odkąd Pan Donald T. zmiótł problem pod dywan, weryfikacji wieku nie ma ! I tak o to jedyną regulacje, de facto narzucona przez samych sprzedawców, chuj strzelił
4

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   mocarny_knur 

• kozak

Napisano 24 sierpień 2011 - 10:40

Wyświetl postUżytkownik stefanburczybrzuch dnia 24 sierpień 2011 - 08:29 napisał