FORUM.DOPALAMY.COM: Pomoc w doborze pillsów - FORUM.DOPALAMY.COM

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Pomoc w doborze pillsów Początkujący potrzebuje pomocy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   szu420 

• swojak
  • Grupa: Members

Napisano 14 wrzesień 2010 - 16:00

EDIT: Drodzy moderatorzy, właśnie zdałem sobie sprawę z tego, że temat znalazł się w nieodpowiednim dziale. Przepraszam i proszę o przeniesienie

Witam,
Jestem nowy w temacie legalnych piguł. Do tej pory paliłem tylko mieszanki ziołowe. Oczywiście mam dość spore doświadczenie z mdma, jednak ostatnie zabawy z tym specyfikiem miały miejsce już dość spory kawała czasu temu.

Ostatnia naszła mnie myśl, żeby spróbować jakiegoś dropa ze smartszopów. I tutaj chciałbym prosić o poradę w doborze.
Chciałbym coś możliwie.... najsłabszego ;) Nie mam ochoty na jakieś mocne fazy. Najlepsze byłoby coś euforyzującego, pobudzającego, ale bez przesady. Długość działania też raczej jakaś znośna. Nie mam ochoty na 3 nieprzespane noce z rzędu :)
Do czego by tu porównać moje oczekiwania? może słabe lsd? coś co mógłbym zjeść w jakiś przyjemny dzień (mało już ich będzie w tym roku!) i podelektować się krajobrazem przez dłuższą chwilę. a po wszystkim normalnie w kimono, a następny dzień przywitać bez większych problemów (czyt. zwały ;)

Zdaję sobie sprawę, że moje wymagania mogą wydać się Wam dziwne, ale zupełnie nie mam pojęcia czego spodziewać się po dropsach ze smartszopów. ah... kiedyś jadłem jednego... nazywało się to Diablo i okazało się zupełnym nieporozumieniem - chorowałem całą noc (czyli przez okres ich działania) a później cały następny dzień. zabawy w tym było 0 (słownie: ZERO)

Najlepiej jakby był to coś z Euforii lub D.com

z góry dzięki za pomoc.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   eXe 

• uzależniony od forum

Napisano 14 wrzesień 2010 - 16:32

Moze to nie pillsy, ale z tego co sie orientuje pFPP zapewnia faze jakiej oczekujesz :) Poczytaj, moze Cie zainteresuje.
Let's do some drugs together !